Renault kadjar najprej napadel Slovence

Foto: Saša Despot Renault kadjar Foto: Saša Despot Renault kadjar Foto: Saša Despot Renault kadjar Foto: Saša Despot Renault kadjar Foto: Saša Despot Renault kadjar Foto: Saša Despot Renault kadjar Foto: Saša Despot Renault kadjar Foto: Saša Despot Renault kadjar Foto: Saša Despot Renault kadjar Foto: Saša Despot Renault kadjar Foto: Saša Despot Renault kadjar
Novi križanec kadjar, s katerim je Renault razprl jadra v novem segmentu, se že vozi po slovenskih cestah, kar je hitreje od marsikaterega drugega trga. Menda je pisan na kožo Slovencem, cene od 19.900 evrov dalje.
Oglej si celoten članek

Kadjar, ki smo ga podrobneje predstavili že na februarski premieri v Parizu, je torej nared, da zapelje prve kupce. Pri Renaultu ne dvomijo, da imajo v rokah ključe nove uspešnice, ob tem pa se naslanjajo tako na zgodbo za razred manjšega capturja kot tudi na aktualne podatke in prognoze, po katerih bodo križanci v C "golfovem" segmentu s sedanjega četrtinskega deleža v prihodnjih letih le še pridobivali na rasti in priljubljenosti, tudi tostran Alp. 

PREBERITE ŠE:

In zakaj naj bi bil kadjar tako všeč tudi Slovencem? "Lastniki se vse težje odločajo za menjavo avtomobilov. Ko pa že pridejo do te točke, želijo v današnjih časih od avtomobila nekaj več kot le osnovno sredstvo za prevoz med dvema točkama, saj mora avto nuditi odgovore še na marsikatere druge potrebe," pojasnjuje Marjan Murn, direktor znamkine prodaje za Slovenijo. Kadjar po njegovem mnenju ponuja najboljši presek med atraktivnim videzom, udobjem in zmogljivostmi, tudi ko se je potrebno z njim zapeljati izven običajnih cest.

Zunanji videz eden glavnih adutov

Aktualni oblikovalski jezik poleg značilnih potez, kot je povezava med prednjimi lučmi, pri kadjarju izstopa z nabuhlo, mišičasto postavo, ki je s 4,45 centimetri celo najdaljša v razredu. Prav videz naj bi bil eden poglavitnih adutov pri izbiri med kupci, tudi napram bližnjemu sorodniku nissan qashqaiju, s katerim si delita skupno podvozje (in medosno razdaljo) in še številne druge sklope.

Foto: Saša Despot Renault kadjar Notranjost v marsičem povzema espacea. Tako boste zaman iskali klasične merilnike, vse informacije se prikazujejo bodisi na TFT zaslonu pred volanom ali na osrednjem zaslonu infotainmenta. Armaturna plošča ne pretirava s kakšnimi odvečnimi okraski, vse deluje čisto in dokaj preprosto. Morda celo preveč, sem dobil občutek v najbolje opremljenem bose edition testnem avtu, kjer sem pogrešal kak kontrast več v materialu ali barvi. Za vsak slučaj je na tunelu med sedežema še držalo za sopotnika. 

Velik prtljažnik, moderni pripomočki

Kadjar želi biti več kot prevozno sredstvo po uporabnosti in udobju. Med glavnimi aduti je konkretnih 472 litrov v prtljažniku, ta nudi visoko stopnjo prilagodljivosti, za doplačilo pa ima tudi vzvod, ki izpod zadnjega odbijača sprosti tovarniško vlečno kljuko. Med različnimi tehnologijami gre omeniti R link infotainmenta druge generacije, ki je odslej bolj odziven, prepoznava ukaze, medtem ko od različnih aplikacij, ki so na voljo za "dol-poteg," Slovenci še vedno ne moremo pričakovati večje uporabnosti, saj jih večina pri nas ne deluje. 

Renaultov novinec zatrjuje, da lahko z njim lastnik mimogrede pobegne tudi na avanturo v naravo. Pri tem se zanaša tako na 19-centimetrski odmik od tal (pri 4x2 različici še centimeter več), kot tudi na 18- oziroma 28-stopinjski vstopni in izstopni kot. Za najbolj zahtevne je na voljo 4x4 pogon, plod Nissanovih inženirjev, ki odvisno od situacij prenaša moč na zadnja kolesa do 50 odstotkov. Na voljo je le z najmočnejšim dizlom in v dveh najdražjih stopnjah opreme, doplačilo znaša 2.000 tisočaka. Za tiste, ki se bodo držali le kolovozev, pa bo verjetno več kot zadostoval doplačljivi extended grip sistem za trostopenjski nadzor prenosa motornega navora na prednji kolesi. 

Kadjar svojo modernost izkazuje še z drugimi tehničnimi pripomočki, kot je parkirni asistent, vzvratna kamera (nima 360-stopinjske opcije kot qashqai), ima pa tudi serijski sistem za samodejno zaviranje. Začuda pa je ta tipa inter city AEB, saj glede na specifikacije proizvajalca deluje le v pasu med 30 in 140 km/h, medtem ko pri nizkih hitrostih do 30 km/h (city AEB) ne deluje. Zanimivo bo videti, kaj bodo na to porekli pri Euro NCAP.

Motorji so trije že uveljavljeni, tovarna meni, da bo z njimi zadovoljila vse. 1,2 TCe 130 bencinar ima na razpolago 96 kW moči (obljubljena poraba 5,6 litra in izpust 126 g CO2/km), 1,5-litrski dCi 110 81 kW (obljubljena poraba 3,8 litra in 99 g CO2/km), 1,6-litrski dCi 130 pa 96 kW (poraba 4,5 in 117 g). Dizla naj bi prepričala skupaj 80 odstotkov kupcev, med seboj si jih bosta razdelila polovično, pravijo napovedi. Za zdaj je dvosklopčni avtomatski menjalnik na voljo je le pri šibkejšem dizlu. 

Cena se prične pri 19.900 evrih za bencinski motor z osnovno opremo, najcenejši dizel je vreden 21.400 evrov, do močnejšega je še 1.300 evrov pribitka. Polno opremljeni dCi 130 4WD bose edition stane po ceniku 28.900 evrov. Osnovna garancija je dve leti, uvoznik pa kupcem ponuja dva različna paketa za podaljšanje jamstva na pet let. 

andrej.leban@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.