Novi kadjar: "Pelji me na letališče“

Foto: Gregor Prebil
Foto: Gregor Prebil
Kadjar bo prinesel kar nekaj novosti, ki jih bomo videli tudi pri prihodnjem meganu, nam je med drugim v intervjuju ob razkritju novega kompaktnega križanca uspelo izvrtati iz produktne strokovnjakinje za C segment vozil pri Renaultu Delphine De Andria.
Oglej si celoten članek

Več o novem kadjarju si preberite tukaj.

Bili smo med več sto novinarji iz vsega sveta, ki so si prišli v Pariz ogledati razkritje novega srednje velikega športnega terenca renault kadjar, narejenega na isti platformi kot nissan qashqai, ki velja za najbolje prodajanega kompaktnega družinskega križanca v Evropi že zadnja štiri leta.

Katere nove tehnologije renault kadjar uvaja v Renaultovo modelsko paleto?

Renault je prvič prisoten v C segmentu kompaktnih križancev. Za razliko od capturja bo ob dvokolesnem pogonu nudil tudi pogon na vsa štiri kolesa. Kar smo storili, smo modernizirali platformo prvega qashqaija.

Je platforma enaka kot pri nissan qashqaiju?

Ja. Gre za našo skupno platformo, na kateri je zgrajen tudi najnovejši qashqai. Je pa bila ta platforma v primerjavi s prejšnjo generacijo qashqaija temeljito posodobljena v pri večji učinkovitosti. Če se vrnem k prvem vprašanju o inovacijah, smo ponudil nov oblikovalski jezik. Prav to se mi zdi pomembno, saj je na trgu konkurenca precejšnja. Vprašali smo se, zakaj bi nekdo kupil kadjarja? Prvi razlog za nakup je dizajn. Kupci kupujejo atraktiven dizajn, ki je robusten, mišičast, saj to vpliva na imidž. Po drugi strani pa mora dizajn izražati emocije.

Kaj se bo zgodilo s kolesosom, ne prodaja se dobro. Bo podobna zgodba, kot pri Nissanu, ko je novi x-trail postal pravzaprav večji qashqai s sedmimi sedeži?

Kar lahko povem je, da bomo zgradili družino križancev. Koleosa bo nadomestil športni terenec D segmenta. Bil bo večji od koleosa, ki ga uvrščamo med C in D segment.

Bo to sedemsedežni križanec?

O tem ne smem govoriti.

Foto: Gregor Prebil Renault kadjar Vaš šef Carlos Ghosn je na razkritju posebej poudaril, da bo kadjar globalno vozilo. Velik poudarek je bil na Kitajski, kjer bo tudi tovarna za kitajski trg. Ali ste kadjarja, ki ga boste za Evropo proizvajali v Španiji, prilagodili evropskim cestam in potrebam evropskih voznikov?

Kadjar je globalni avtomobil, a moram poudariti, da so vzroki, zakaj bi kdo kupil tako vozilo, enaki v vseh regijah. Seveda bo oprema prilagojena posameznim trgom.

Kaj pa vozne lastnosti. Ste prilagodili podvozje in krmiljenje evropskim cestam?

Ta avtomobil je povsem prilagojen evropskim cestam, tako za vožnjo po avtocesti, kot drugih cestah. Ko ga bomo začeli proizvajati na Kitajskem, bomo naredili prilagoditve za pričakovanja njihovih voznikov.

Je štirikolesni pogon enak kot pri qashqaiju?

Drži.

Vaši šefi so na tiskovni predstavitvi poudarili, da bo kadjar za razliko od dusterja, ki je zmogljivo vozilo tudi za pobeg izven asfalta, v prvi vrsti namenjen urbanemu okolju. Je kadjar lahko resen terenec?

Lahko je. Želeli smo mu vdahniti nekaj več kot povprečne zmogljivosti v tem razredu. Od tal je odmaknjen 19 centimetrov, ima velika kolesa, 18-stopinjski vstopni in 25-stopinjski sestopni kot… Urbanost kadjar poudarja z dizajnom, dacia duster pa s svojo zunanjo obliko nakazuje, da je off-road vozilo.

Lahko torej kadjar za seboj vleče počitniško prikolico?

Da. V Ženevi bomo predstavili inovacijo v povezavi s tem.

Nič nisem slišal o varnostnem ščitu, ki je zaščitni znak nissana qashqaija, ki je bil s strani Euro NCAP okronan za najbolj varno vozilo v svojem razredu. Zakaj se niste odločili in sposodili to tehnologijo od Nissana?

Vse tehnološke novosti bomo razkrili na avtosalonu v Ženevi. Kar sem povedala, so nekatere specifične spremembe med Renaultom in Nissanom. Nissan je razvil veliko teh sistemov, ki jih bo Renault uporabil za svojo C platformo vozil. Kar lahko povem je, da si bo kadjar veliko tehnologije delil z novim espacom.

Nič niste povedali od pogonskih sklopih. Zakaj?

Res je. Nekaj skrivnosti želimo privarčevati tudi za Ženevo.

Foto: Gregor Prebil Renault kadjar Lahko poveste vsaj, ali bodo vsi motorji turbo?

(smeh).

Predstavili ste polne led žaromete. Bodo serijski?

Pri višjih stopnjah opreme da.

Boste polne led žaromete ponudili tudi pri manjših vozilih, twingo, clio …?

Sama sem odgovorna za C segment vozil, zato to težko komentiram.

Ste pa odgovorni za megana. Bodo torej ena od novosti na prihodnjem meganu tudi polni led žarometi?

(smeh). Bomo videli. Verjetno bo dobil kar nekaj funkcij, ki jih uvajamo s kadjarjem.

V kadjarja ste vgradili drugo generacijo multimedijskega sitema R-link. Povejte nam več o tem.

Povezljivost in multimedijski sistem bo tak kot pri novem espacu, ki ga bomo začeli prodajti v naslednjih mesecih. Poudarek bo na personalizaciji in novih funkcijah, kot je glasovno upravljanje z navigacijsko napravo. To pomeni, da bo dovolj, da bodo potniki z glasom ukazali, da nas pelje na letališče ali v restavracijo.

Na twingu je Renault kot veliko novost uvedel pogon na zadnji kolesni par. Kakšen potencial vidite v tem, in ali je to lahko v prihodnje uspešen recept tudi za družino vaših križancev?

O tem trenutno še ne razmišljamo.

Francoska vlada je pred kratkim dvignila veliko prahu med francoskimi proizvajalci vozil, ko je izjavila, da želijo iz mest izriniti stare dizelske avtomobile. Ali to pomeni, da se boste obrnili tudi k hibridnim, oziroma električnim različicah križancev?

Razmišljamo tudi v tej smeri, vendar še ne ob začetku prodaje. Regulative evropske komisije o izpustih CO2 so stroge, a imamo po drugi strani zelo učinkovite in čiste bencinske motorje, s katerimi lahko zadovoljimo tudi te regulative, tudi z vozili na štirikolesni pogon.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.