Ko je odbila polnoč, so črto pod statistiko najhujših prometnih nesreč lahko potegnili tudi policisti. Sicer za zdaj še neuradni podatki kažejo, da je bilo leta 2013 glede smrtnih žrtev prometno najbolj varno v zgodovini Slovenije.
V primerjavi z letom 2012, ki je bilo statistično najbolj ugodno doslej, je namreč umrlo za tri odstotke manj ljudi, skupno pa 124 (predlani 130). Še leta 2008 je umrlo 211 ljudi. Prav tako so policisti v prvih 11 mesecih lanskega leta zabeležili precej manj nesreč s hudimi telesnimi poškodbami.
A gola statistika bi bila lahko še veliko bolj ugodna, saj je še na začetku decembra kazalo na kar 15-odstotni padec števila nesreč z najhujšimi posledicami. Sledil pa je izredno črn zadnji mesec leta, ko je umrlo kar 13 ljudi, samo zadnja dva tedna devet.
Najpogostejši sopotniki najhujših nesreč so še vedno neprilagojena hitrost, napačna stran in smer vožnje ter alkohol, ki je še vedno prisoten kar pri desetini povzročiteljev tragedij. Precej se je v letu 2013 poslabšala varnost pešcev in kolesarjev, saj jih je po neuradnih podatkih umrlo več kot leto prej. Umirali so tudi otroci in mladoletniki, med najbolj tragičnimi je bila smrt šestletnika na prehodu za pešce konec decembra v Mariboru.
Zelo zaskrbljujoč je tudi podatek, da številni umrli v letošnjih nesrečah pri vožnji z avtomobilom v usodnem trenutku niso bili pripeti z varnostnim pasom. Pa ne samo sopotniki na zadnjih sedežih, temveč tudi prednji sopotnik in voznik! Fraza "cesta terjala smrtni davek", torej marsikdaj nima prave osnove, če že sami udeleženci ne poskrbimo za osnove varnosti.
Alkohol je prisoten v 1/10 nesreč. Torej 90% nesreč naredijo trezni ljudje?<br />Ne podpiram vožnje pod vplivom alkohola ampak statistika …
Se je kdo vprašal koliko ljudi se ne vozi več v službo, ker je pač nima. Več brezposelnih - večja …
Vozniki ne pa ceste, prilagodi vožnjo razmeram na cesti