Po lanskem letu, ko so v Mestni občini Ljubljana (MOL) sistem nadzora prometa razširili z dodatno samodejno merilno napravo s tremi ohišji, ki so jih namestili na Slovenčevo ulico, Zadobrovško cesto in Cesto Dolomitskega odreda, so letos mrežo ohišji, v katere vstavljajo merilnike hitrosti razširili še za dve. Eno je na Samovi ulici, druga pa na Opekarski cesti.
Prva ohišja s povsem novo merilno napravo so v Ljubljani stala že septembra 2017, in sicer na Roški, Slovenski in Dolenjski cesti, konec leta 2017 pa so postavili še ohišje na Celovški cesti, kjer so meritve začeli opravljati v letu 2018.
Prihodki MOL iz naslova glob s področja hitrosti za leto 2018 so znašali približno 1,5 milijona evrov.
V Letu 2018 so na vseh sedmih lokacijah zabeležili 17.800 prekrškov prekoračitve hitrosti, od tega največ na Slovenski cesti in Dolenjski cesti. "največja izmerjena hitrost je bila izmerjena na Dolenjski cesti marca 2018, in sicer 135 km/h" so nam pred časom razložili pri MOL in dodali, da so na vseh lokacijah zabeležili največ prekoračitev hitrosti v rangu do 10 kilometrov na uro. Takšnih prekoračitev, z upoštevano toleranco pet kilometrov na uro, je bilo največ tudi pretekla leta. Glede na leto 2016 (spodnji graf) se je močno povečalo število kršitev z večjimi hitrostmi, kar je posledica števila zaznanih prekoračitev, opravljenih z meritvami samodejnih merilnih naprav, s katerimi se meritve opravljajo 24 ur na dan, torej tudi v večernem in nočnem času ter v času vikenda.
Na MOL so nam pojasnili, da bodo pred začetkom meritev na Samovi in Opekarski cesti javnost o tem obvestili, prav tako pa bodo lokacije označene z znaki za obveščanje z napisom »merjenje hitrosti«. V ohišjih bosta nameščeni samodejni merilni napravi, s katerima Mestno redarstvo že razpolaga.
Lokacije merjenj so označene z znakom za obveščanje o izvajanju meritev hitrosti, ki označujejo bližino mesta, kjer so nameščene stacionarne naprave za odkrivanje in dokazovanje presežene najvišje hitrosti.
Nakup novih ohišij upravičujejo z dosedanjimi rezultati, saj pojasnjujejo, da prav na vseh lokacijah izvajanja meritev zaznavajo trend zmanjševanja števila prekoračitev hitrosti, zato ocenjujejo, da je bila odločitev širjenja sistema izvajanja meritev hitrosti s stacionarnima samodejnima merilnima napravama pravilna. Po podatkih MOL se je od začetka izvajanja meritev zmanjšalo tako število prekoračitev hitrosti, manj je tudi prekoračitev v višjih rangih, s tem pa se je po njihovem mnenju izboljšala tudi varnost.
Na MOL še dodajajo, da tudi s temi ukrepi sledijo "viziji 0" (nič smrtnih žrtev in nič hudo telesno poškodovanih oseb zaradi prometnih nesreč v Sloveniji). Še posebej zato, ker je hitrost izpostavljena kot največja nevarnost, zato so kot organ samoupravne lokalne skupnosti dolžni, da vse svoje odločitve za zagotovitev uresničitve vizije dosežejo tudi z napravami za merjenje hitrosti (stacionarnimi in tistimi v vozilih).
V odgovorih še dodajajo, da izkušnje iz tujine in doma dokazujejo, da število ohišij in označitev krajev izvajanja meritev hitrosti vplivata na spremembo obnašanja voznikov v cestnem prometu. Na ta način lahko vozniki z veliko večjo verjetnostjo pričakujejo, da bo v primeru prekoračitve največje dovoljene hitrosti njihovo početje dokumentirano in tudi sankcionirano, ter se posledično temu primerno odzovejo, praviloma z zmanjšanjem hitrosti, kar je tudi cilj izvajanja meritev, še pojasnjujejo.
In s kakšnim namenom razkrivate lokacije radarjev??? S poštenim namenom zagotovo ne! Discipliniranih voznikov lokacije ne zanimajo, nespametnim prepotentnežem, ki …
Ali veš, kje najti žensko za eno noč? Pridite v >>>> www.Bredhot.Com