V največji raziskavi zadovoljstva uporabnikov avtomobilov v Veliki Britaniji, poimenovani VDS (Vehicle Dependability Study, raziskava zanesljivosti vozil), so lastnikom avtomobilov zastavili vprašanja o kakovosti in zanesljivosti njihovih vozil, starih od enega do treh let. Letnikov od 2015 do 2018.
Letos je v spletni anketi agencije J. D. Power o izkušnjah s svojim avtomobilom v zadnjih 12 mesecih sodelovalo 11.530 Britancev in Britank. V anketi so morali odgovoriti na vprašanja o kakovosti/trpežnosti, videzu, motorju, menjalniku, izkušnje v vožnji, ogrevanju in prezračevanju, delovanju navigacije, zadovoljstvo s sedeži, delovanje multimedije, stroških uporabe ...
J. D. Power je skupno analiziral in proučil 177 problemskih simptomov. Ocene so nato razvrstili z indeksi PP (prijavljenih težav na 100 vozil, manjši indeks pomeni boljši rezultat), zmagovalec pa je znamka ali model z najmanjšim indeksom. Rezultati so presenetljivi, nemški in britanski rezultati pa se med seboj zelo razlikujejo.
Novo, britansko, poročilo razkriva, da proizvajalci željo, da bi z novimi tehnologijami nadgradili nova vozila, a jim s tem hkrati povzročajo glavobole zaradi številnih napak pri visokotehnoloških sistemih. Kar polovica pritožb lastnikov vozil v Veliki Britaniji v zadnjih 12 mesecih leti na zvočne, zabavne in navigacijske sisteme.
Zelo so se premešale tudi karte o zadovoljstvu med vozniki. Slednji so na dno uvrstili premijske znamke, BMW, Audi in tudi Fiat, na vrh pa znamki Peugeot in Škoda. Splošno mnenje voznikov je bilo, da postajajo vozila bolj zanesljiva - rezultati v primerjavi z letom 2017 so boljši, - še vedno pa obstaja skrb vzbujajoče število vprašanj, ki jih povzročajo navigacijski sistemi, vgrajeni v najnovejše modele.
Zaradi tega so avtomobili, opremljeni z najnovejšimi satelitskimi navigacijami, tudi bolj problematični, kar se pozna v rezultatih, kjer so premijske znamke končale na dnu lestvice zadovoljstva uporabnikov.
V zvezi z ugotovitvami je Josh Halliburton, vodja evropskih operacij v J. D. Power, dejal: "Ko pogledamo indekse in številke relativno novih varnostnih tehnologij, je jasno, da imajo proizvajalci še vedno veliko dela, da bi te sisteme izpopolnili - še posebej premijske blagovne znamke, ki sisteme uporabljajo kot glavno prodajno točko."
Dodal je, da je tudi za proizvajalce vozil bistvenega pomena, da pridobijo zaupanje strank v to tehnologijo, če želijo prepričati potencialne kupce, da bodo popolnoma avtomatizirana vozila v prihodnosti zanesljiva.
"Na primer, takšni kupci lahko zelo dvomijo o varnosti avtomobilov, ki lahko vozijo sami, če se blagovne znamke še vedno borijo z natančnostjo svojih navigacijskih sistemov," še pravi Halliburton.
Zanimivo je tudi, da je raziskava pokazala, da imajo električni in hibridni avtomobili v povprečju več težav kot konvencionalni avtomobili z bencinskimi in dizelskimi motorji.
Kljub temu so lastniki avtomobilov z nizkimi emisijami izrazili, da bodo v prihodnosti bolj verjetno kupovali avtomobila iste znamke.
Imel Škodo, VW, Renault, sedaj Audi in MB. Po moje je Škoda neprimerno boljša od Peugeota. Renault je pač imel …
Želite najti žensko za eno noč? Dobrodošli v >>> www.3xDate.top
ja, ja, pejžo je pa daleč najbolj zanesljiv in toyota skoraj na dnu ... hmm, le kaj se toliko kvari …