Razkrit dolgo pričakovani Škodin električar

škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto škoda enyaq iV, električni avto
Napovedovali so ga precej dolgo, z začetkom jeseni pa je končno tu: takšen je Škodin prvi namensko razviti električni avtomobil enyaq iV.
Oglej si celoten članek

Enyaq iV sicer ni Šodin prvi izlet v električno mobilnost, saj smo lahko tudi pri nas kupili električno različico mestnega malčka citigo-e iV, priključno hibridni različici pa imata tudi octavia in superb.

Avto Škoda slavia je drzen kabriolet

škoda enyaq iV, električni avto

Prav tako so pri Škodi opozorili, da so z elektromotorjem že leta 2011 prototipno opremili deset prototipnih octavij, ki so z baterijami s kapaciteto 26,5 kilovatnih ur omogočale do 150 kilometrov vožnje. Leta 1930 je njihov električni tovornjak za pivovarno v Plznu razvažal pivo lokalnim pivnicam, leta 1941 pa so otroke razveselili z električnim avtomobilčkom škoda puck, ki je bil na voljo v dveh velikostih in dosegel hitrost osupljivih 12 kilometrov na uro.

VW revolucija Volkswagen ID 3 je novi golf in hrošč obenem

In če govorimo o hibridih: leta 1908 je »češki Edison«, izumitelj obločne svetilke František Křižik, razvil hibridno limuzino laurin&klement E, pri kateri je bencinski motor zgolj proizvajal elektriko za pogonske elektromotorje.

škoda enyaq iV, električni avto

Drugačen električni avto

Škoda enyaq iV je seveda drugačen avtomobil od doslej omenjenih, saj je prvi namensko razviti električni avtomobil češke znamke, ki so ga zasnovali na Volkswagnovi električni platformi MEB in ga bodo kot edini električni avtomobil iz skupine izdelovali v Mladi Boleslavi na Češkem.

Avto Seat je razkril svoj najbolj vroč model

Dolg je 4,648, širok 1,877 in visok 1,618 metra, medosna razdalja pa znaša 1,618 metra. Precej razkošne zunanje mere seveda vplivajo tudi na notranjost, ki jo pri Škodi posebej izpostavljajo, saj naj bi z vtisom salonskega ambienta, s katerim je po besedah Škodinega glavnega opblikovalca Oliverja Stefanjia zelo blizu škodi superb, vzbujala povsem novi občutek prostornosti. Za povezljivost in infotainment bo poskrbljeno preko 13-palčnega osrednjega zaslona in z možnostjo projekcijskega zaslona z obogateno resničnostjo, ki se bo neprestano osveževala preko spleta, posebni pa bodo tudi trajnostni materiali. Uporabnost bo zaokrožil prtljažnik s prostornino 585 litrov in nizkim nakladalnim robom.

Križanec na električni način

Čeprav jim je oblikovno in velikostno blizu, se enyaq iV s svojimi proporcami se precej oddaljuje od ostalih Škodinih športnih terencev, saj so mu zaradi bolj kompaktnega električnega pogona lahko namenili krajši sprednji del in podaljšano strešno linijo, kar mu bo dalo zelo dinamični videz in prostornost večjega prevoznika ljudi. Celotni vtis športnega terenca bodo okrepila tudi izrazito velika kolesa.

Avto Kako Slovenci kupujemo električne avtomobile?

Škodin oblikovalec Karl Neuhold pravi, da so z obliko njihovega električnega avtomobila še bolj razvili čustveni oblikovni jezik, ki smo ha spoznali že na scali, kamiqu in octavii. Tudi enyaqu iV so zato namenili skulpturirane linije, gladke površine in kristalne elemente, ki se navdihujejo v več stoletnem izročilu izdelovanja slovitega češkega kristala. Med oblikovnimi podrobnostmi je izpostavil predvsem prednji del z zavestno poudarjeno značilno Škodino masko, ki bo na enyaqu iV še bolj poudarjena in bolj navpična. Vpadljiv vtis prednjega dela bodo poudarili še polni led matrični žarometi in dnevne luči.

škoda enyaq iV, električni avto

Končni test Vrhovni šef VW na počitnice s kompaktnim električnim avtom

Enyaq iV se kot električni avtomobil od avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje na videz loči predvsem z višino in krajšimi previsi pred prednjimi in za zadnjimi kolesi. Ker so baterije vgrajene pod dno kabine, bo nekoliko višji od bencinskih ali dizelskih športnih terencev, a bo to vizualno zgladil z daljšo medosno razdaljo.

Pet moči in trije načini polnjenja

Enyaq se ne ozira le na svojo električno, ampak tudi zgodovino iz časa »socialistične Škode«. Osnovna različica namreč na svoj način obuja škodo 1100 MB in njene naslednice z motorjem v zadku in zadnjim pogonom. V osnovni različici enyaqa iV bo namreč elektromotor v zadku poganjal zadnji kolesni par. A najmočnejše različice bodo imele štirikolesni pogon z dodatnim motorjem na sprednji premi, različne kombinacije motorjev pa bodo poskrbele za pet različnih sistemskih moči.

Želeli ste vedeti Odgovori za vse, ki kupujete električni avto

Osnovni enyag iV 50 bo poganjal motor z močjo 109 kilovatov, baterija s kapaciteto 55 kilovatnih ur pa mu bo omogočala do 340 kilometrov dosega. Enyaq iV 60 bo razvijal moč 132 kilovatov, baterija s kapaciteto 62 kilovatnih ur pa mu bo zagotovila 390 kilometrov dosega. Najmočnejši zadaj gnani enyaq iV 80 bo razpolagal z močjo150 kilovatov in baterijo s kapaciteto 82 kilovatnih ur za 510 kilometrov dosega.

škoda enyaq iV, električni avto

Enako baterijo bosta imela tudi štirikolesno gnana enyaqa iV z oznakama 80X in vRS, ki bosta oba imela doseg 460 kilometrov. Prvi bo razpolagal z močjo 195, drugo pa z močjo 225 kilovatov, ki mu bo omogočila pospešek v 6,2 sekunde do 100 kilometrov na uro in največjo hitrost 180 kilometrov na uro, vlekel pa bo lahko tudi 1,2-tonsko prikolico.

Avto Koliko zares porabijo električni avti?

Omeniti velja tudi tri načine polnjenja baterij. Poleg običajne šuko vtičnice z močjo 2,3 kilovata bo doma možno tudi hitrejše polnjenje z 11-kilovatno stensko polnilnico, ki bo trajalo šest do osem ur. Na hitri polnilnici bo možno baterije polniti z enosmernim tokom do moč 125 kilovatov, ki jih bo v idealnih razmerah v štiridesetih minutah napolnil od deset- do osemdesetodstotne kapacitete.

škoda enyaq iV, električni avto

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 09:51 2. September 2020.

    čestitke Škodi, težko da bosta VW ID4 ali Tesla Y boljša. Začetna cena v Nemčiji 33t eur, kar pomeni na …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.