Prvi dvosedežni MINI pri nas februarja 2012

Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster Foto: MINI Mini roadster
MINI bo svojo družino vozil razširil s prvim dvosedežnim roadsterjem, ki v Slovenijo prihaja 25. februarja prihodnje leto, naročiti pa ga bo moč že konec leta. Cene pri nas so zaenkrat še neznanka, za različico cooper pa je treba v Nemčiji odšteti 22.600 evrov.
Oglej si celoten članek

MINI še naprej širi svojo modelsko paleto, februarja tudi k nam zavije prvi dvosedežni model MINI roadster. Najnovejši član je šesti v trenutni seriji modelov kultne blagovne znamke in prvi dvosedežnik z zložljivo streho blagovne znamke MINI.

Roadster nadaljuje prepoznaven koncept kompaktnega športnega avtomobila, ki ima ročno nastavljivo mehko streho. Gre za paket po okusu zahtevnih ciljnih skupin, ki želijo elegantno športnost, spontano zabavo v vožnji z odprto streho in dinamično obliko. Notranjost spominja na druge modele, prtljažnik pa meri 240 litrov.

 

Veliko individualizacijo omogoča širok nabor barv in materialov za oblazinjenje, zunanja ogledala, letve in barvne linije ter možnosti MINI Yours in športne črte v kontrastni barvi. Poudarek je na dvosedežni obliki. Zunaj ni moč spregledati robustnega ohišja koles in visokih bočnih linij. Zadek je elegantno zaobljen, stebriček A pa nakazuje rahlo dvigajoče se bočno linijo vzdolž dolžine karoserije v smeri proti ploskemu zadnjemu delu; razdalja od cestišča je za 20 milimetrov manjša kot pri različici cabrio. Aktivni zadnji spojler se samodejno raztegne pri hitrosti 80 km/h.

Gokart občutek
Zaradi zmerne nastavitve šasije, nizkega težišča, torzijske togosti karoserije in aerodinamičnih značilnosti je občutek med vožnjo športen, kot bi sedeli v gokartu. Standardno sta na voljo elektronsko servokrmiljenje EPS in dinamični nadzor stabilnosti DSC, opcijsko pa dinamični nadzor oprijema DTC z elektronsko zaporo diferenciala EDLC.

Za pogon skrbi najnovejša generacija štirivaljnih motorjev. Najmočnejši bencinski in dizelski motorji so opremljeni s tehnologijo MINI TwinPower Turbo. Model john cooper works roadster premore 155 kW/211KM, cooper S roadster 135kW/184KM, cooper Roadster 90 kW/122 KM, cooper SD roadster pa 105 kW/143 KM.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.