PRIMA test: Bili smo lovci na popuste novih avtomobilov

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24
Vstopili smo v prodajni salon vozil in se pogajali za popust. Prodajalci priznavajo, da so pri določeni znamki s popusti agresivni in se tudi na račun tega tekmečevega vozila resno bojijo. Kaj smo izvedeli?
Oglej si celoten članek

V okviru največjega slovenskega primerjalnega PRIMA testa, v katerem poleg spletne strani zurnal24.si sodeluje še sedem slovenskih avtomobilskih uredništev, ki se podrobno ukvarjamo s tematiko avtomobilizma, smo po temeljiti raziskavi in testiranju na cesti in na poligonu največ točk v konkurenci šestih premijskih športnih terencev pripisali audiju Q5. Tesno za petami so mu sledili Volvo XC60, BMW X3 in mercedes-benz GLC, na petem in šestem mestu sta sledila še hibridni lexus NX in alfa romeo stelvio.

Foto: PRIMA PRIMA primerjalni test premium športnih terencev

Na enem mestu smo pri zurnal24.si skupaj s še sedmimi avtomobilističnimi redakcijami, ki se podrobno ukvarjamo s poročanjem o avtomobilskih tematikah (Dnevnik, Volan, Siol.net, Finance, Avtomobilizem.com, Komotar minuta in Avto Fokus) na velikem primerjalnem testu zbrali naslednjih šest vozil: alfa romeo stelvio, audi Q5, BMW X3, lexus NX, mercedes-benz razred C in volvo XC60.

Foto: PRIMA PRIMA primerjalni test premium športnih terencev

Q5 se je izkazal s svojo vsestranskostjo, kar smo že opisali v ločenih člankih o porabi goriva, štirikolesnem pogonu in multimediji. Tokrat pa se posvečamo popustom v salonih in prijaznosti osebja v njih, ko smo pristopili do njih in povprašali za popust.

PRIMERJALI SMO PRIMA test: Tako malo goriva porabijo veliki športni terenci

Pridobivanja ponudb smo namreč tokrat lotili z obiski v salonih in konfiguriranju cen v živo s prodajalci. Razloga sta vsaj dva. Klepet s prodajalci nam je dal konkretno informacijo, katere dodatke kupci večinoma želijo, s tem smo se izognili konfiguraciji na pamet oziroma po vnaprej nastavljenih merilih Prima testa, ki so lahko tudi napačna. Poleg tega je ta način pridobivanja informacij dal vpogled v izkušnjo, ki jo ima kupec v salonu, kakšne popuste je možno dobiti in kaj dejansko pomenijo akcijske cene.

Foto: PRIMA PRIMA primerjalni test premium športnih terencev

Prva ugotovitev. Član ene od redakcij, ki sodeluje pri PRIMA testu, je salone sam obiskoval med delovnim časom. Le v salonu Lexus in BMW je bil takoj na vrsti za konzultacijo, v vseh ostalih so bili prodajalci zasedeni. Še zlasti v Volvo salonu je bila gneča. Tudi na račun popustov je zelo agresiven, kakor je ugotovil kolega, ki se podrobno ukvarja predvsem s finančnim poslovanjem avtomobilskih znamk. Njihovi popusti sežejo tudi prek 10 tisočakov pri XC60 opremljenem vozilu po PRIMA merilih. Tekmeci se ga očitno resno bojijo, saj so mu v klepetu prodajalci pri konkurenčnih znamkah, večkrat omenili prav X60 kot agresivnega tekmeca.

Foto: PRIMA PRIMA primerjalni test premium športnih terencev

Prima test PRIMA test: Je najboljši Quattro, xDrive ali 4Matic?

Druga ugotovitev: Premium popušča, vse več je paketov in zato manj (vsaj pri običajnih željah) posameznih kosov dodatne opreme, ki Nemce dražijo v nebo.

Na splošno je bil sprejem v vseh salonih prijazen, prodajalci so se hitro odzvali na želje in v roku 10 do 15 minut sestavili želeno vozilo. 

Foto: PRIMA PRIMA primerjalni test premium športnih terencev

Avto Primerjali smo 6 priljubljenih premium SUV vozil. To je zmagovalec.

Naš član PRIMA projekta je bil v času testa konec oktobra pozoren na Mercedes-Benzovo akcijo GLC 220d za 44.990 evrov. Ta je bila posledica skorajšnjega prihoda facelift modela v letu 2019. Nekako je računal, da bo avto cenovni favorit. A je z želeno opremo akcijski model poskočil za skoraj deset tisočakov. Presenečenje je sledilo v salonu Alfa Romea – nič popusta za nikogar, kot da bi kupoval Teslo Elona Muska ali pa Toyoto pred 10. leti. Naš ocenjevalec je pohvalil držo, je pa res, da ima Alfa v primerjavi z ostalimi že tako ugodne cene, kar je tudi nujno glede na vsebino produkta. Audi je v štartu ponudil največji popust, rezerve imajo do 18 odstotkov, a le za VIP stranke, zato se je „sam zmenil“ za 12 odstotni popust, ki ga dobi vsak. "Q5 ima kar ugodno ceno, pri drugih imamo pa težave, cene se previsoke," nam je še zaupal prodajalec.

Foto: PRIMA PRIMA primerjalni test premium športnih terencev

Avto Poiskali smo najpametnejši slovenski SUV

Dobra izkušnja je sledila v BMW salonu v Kranju. Naš raziskovalec je s prodajalcem hitro prišel do željene konfiguracijo, dodal paket opreme, še nekaj dodatkov in izračunala ceno. Popust je bil enak kot pri Audiju, to je 12-odstoten.

Pri Lexusu ponujajo EKO subvencijo 4.500 evrov, z drugimi besedami fiksen popust, ki sporoča, da se najbolj splača vzeti čim bolj skromen NX. Z dodajanjem opreme kupec ni deležen nobene dodatne subvencije.

Pri Volvu je enostavno. Business paket ne velja le za določeno opremo, ampak ga je mogoče tudi nadgraditi, s tem pa se popust v evrih veča.

Foto: PRIMA PRIMA primerjalni test premium športnih terencev

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.