Preverjamo: Kje je ključ uspeha Peugeotovega SUV modela

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid
Na podaljšani test smo prevzeli prenovljenega peugeota 3008. S priklopno-hibridnim pogonom hybrid4. V podaljšanem testu športnega terenca 3008 se bomo bolj podrobno osredotočili na sisteme, tehnologijo in druge dejavnike, ki se jim na klasičnem testu zaradi obsežnosti ne moremo posvetiti bolj podrobno.
Oglej si celoten članek

Pri Peugeotu 3008 lahko brez zadržkov govorimo o zgodbi o uspehu. No, saj uspešni, glede na prodajne številke so tudi športni terenci drugih znamk, a 3008-ca ima faktor X, dokaz za to pa so številna najbolj prestižna priznanja v svetu avtomobilizma, kot je naziv Evropski avto leta. Da je avto uspešen in priljubljen, vidimo tudi po tem, kako opazen je na cesti in koliko jih vidimo na cesti.

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid

Uradno Pri nas kar dva nova električna peugeota

Glede na prisotno veliko število 3008-osmic na slovenskih cestah, je to avto, ki je med Slovenci priljubljen in očitno tudi ustreza naši kupni moči, kar je ob obliki glavni pogoj za uspeh. Zato ga bomo bolj podrobno vzeli pod drobnogled in iskali ključ do uspeha.

Avto se še vedno kupuje z očmi

Na podaljšanem testu se bomo osredotočili na različne tehnologije in vidike. Ker se avto še vedno kupuje z očmi je prvi pogoj za uspeh dober dizajn. 3008 je prejel »oblikovalskega oskarja« za dizajn, nagrado red dot. Čeprav je aktualna generacija na cesti že pet let je še vedno med tistimi modeli, za katerimi se na naših testih obrne veliko »firbcev«.

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid

Avto To je novi "youngtimer"

3008-ca je sicer letos na ceste zapeljala v prenovljeni različici, in lahko zapišejo, da, če so Peugeotevi oblikovalci v prvi generaciji igrali bolj »varno igro« in ponudili zakrivljene in gladke linije, pa je v drugi generaciji drznost na veliko višjem nivoju. Precej bolj ostre, oglate linije, visok pokrov motorja, poudarjene obrobe kolotekov značilne za križance, velika kolesa, poseben dizajn boka s črno streho in vzdolžnimi nosilci, velikanska zračna rešetka, velik spojler in značilni svetlobni podpis dnevnih LED luči. Obliki se bomo bolj podrobno posvetili v ločenem članku.

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid

Za kakšnega uporabnika je primeren plug-in?

Uspeh gre pripisati tudi inovativni zasnovi kabine i-cockpit. Posvetili se bomo še eni temi, zaradi česar je 3008 drugačen od konkurentov. To so vgrajeni materiali. 3008 je uspel nadgraditi znamkino celostno podobo in jo pozicioniral višje, saj cilja tudi na stranke, ki sicer pogledujejo proti premijskemu razredu vozil. Posvetili se bomo torej vgrajenim materialom.

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid

Nagrada Tamara Zidanšek po poti Novaka Đokovića

In še ena tema v povezavi z modernimi avtomobili se nam zdi pomembna. Na podaljšanem testu imamo priklopno hibridni 3008 hybrid4 s štirikolesnim pogonom in 300 konjskimi močmi. Pri Peugeotu s svojo zadnjo strategijo poimenovano »Moč izbire« prisegajo na možnost izbire različnih motorjev, bencinskega, dizelskega ali električnega oziroma hibridnega, pri čemer prav vsi ponujajo enak dizajn, uporabnost in prostornost kabine ter prtljažnega dela.

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid

Za 3008 sta na voljo znana bencinska in dizelski motor, na voljo pa je tudi z dvema različicama priključno hibridnega sistema, 165-kilovatnim, ki poganja prednji kolesi, in 220-kilovatnim z možnostjo električnega štirikolesnega pogona.

Avto Peugeot predstavil novo pomembno novost

Pri Pugeotu sicer povedo, da so bencinske različice namenjene predvsem mestni in primestni uporabi in redkim daljšim vožnjam, dizelske predvsem daljšim potem, priključno hibridne pa mestni in primestni uporabi z nekaj daljšimi vožnjami ter vstopu v mestna središča, ki so odprta le za električne avtomobile.

Foto: Saša Despot Peugeot 3008 hybrid

Mi bomo preverili, ali je res možno med tednom avto večino časa uporabljati na elektriko, kako je s polnjenjem na domači »šuko vtičnici«, če nimamo polnilne postaje in na različnih javnih polnilnih postajah kot tudi, kako se obnaša hibridni sistem na daljših poteh, ko se mora štiričlanska družina z vso prtljago odpraviti na dopust na daljšo pot.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.