Prenovljeni peugeot 308

Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308

Your browser doesn’t support HTML5 video

Preden na trg pride naslednik modela peugeot 308 (do zdaj so po svetu prodali 900 tisoč primerkov), so Francozi svoj volumenski model temeljito prenovili.
Oglej si celoten članek

Spremembe so zajele vse karoserijske izvedenke modela 308, hatchback s tremi in petimi vrati, coupe-cabrio in SW karavan, ki lahko sprejme tudi sedem potnikov, ob podrtju zadnje klopi pa volumen prtljažnega prostora naraste na 2149 litrov. Spremembe so najbolj vidne na prednjem delu avtomobila.

To v praksi pomeni, da je 308 dobil nova prednja svetila, LED-dnevne žaromete, spremenjen pokrov motorja, odbijače, zračno režo spredaj, kot tudi kromirane elemente na prtljažniku v različici hatchback. Kupcem bo po novem na voljo več barv karoserije, nova oblika aluminijastih platišč (16-, 17-, in 18-palčnih), bolj kakovostni materiali v izboljšani notranjosti, kot tudi bogatejša tehnologija in 1,6-litrski HDi dizelski agregat, ki na prevožen kilometer v zrak spusti le 98 gramov CO2.

Vse različice bodo imele v serijski opremi med drugim klimatsko napravo, ESP-sistem, ABS, EBFD, EBA, električna stekla, centralno daljinsko zaklepanje in najmanj šest zračnih blazin. Na začetku prodaje bodo kupcem na voljo naslednji motorji:

Euro 5 bencinski agregati

1.4L VTi 98

1.6L VTi 120

1.6L THP 156

1.6L THP 200

Euro 5 HDi dizelski agregati

1.6L HDi FAP 92

1.6L e-HDi FAP 112

2.0L HDi FAP 150

2.0L HDi FAP 163

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.