Nekaj mesecev po petvratni limuzinski različici se je modelu 508 pridružil še karavan SW, ki naj bi zapeljal večino kupcev tega modernega in lepega vozila.
Kaj? Lep francoski karavan s premijskim znalajem.
Za koga? Pravijo, da moraš imeti 40 in več let, občutek za estetiko in tudi nekaj več mesečnih prihodkov. Če izpolnjuješ vse kriterije, potem je to avto zate. Aja, pa moškim naj bi bil še posebej všeč.
Pred kom? Večino prodanih avtov v segmentu, ki zaradi navala suvov že tako beleži enega najhujših padcev med vsemi kategorijami, pobere VW passat, sledijo opel insignia, škoda superb, renault talisman in mazda6. Peugeot stavi na slabo desetino kolača.
Kaj dela 508 SW drugačnega? Poleg oblike? Bogata serijska oprema, udobje, številni gedžeti in premium občutek.
Koliko jih bodo prodali? Letos že 120 SW-jev, razmerje naj bi bilo 60 odstotkov v korist karavana.
Koliko bo stal? Od 27.100 evrov dalje. Za ta denar že dobite dizla!
Peugeot 508 SW je torej bolj družinska izpeljanka francoskega paradnega konja. Francozi so ga risali in gnetli vzporedno z limuzino, kar pomeni, da je bila končna forma ena izmed bistvenih prioritet avta. In če smo že pri petvratni limuzini komentirali, da gre za enega najlepših avtov svojega (tudi premijskega) razreda, potem lahko pri karavanu vse skupaj samo ponovimo.
Proporci avtomobila z dolgim medosjem in nato razmeroma hitro zaključenim zadkom ga bolj kot med klasične karavane uvrščajo med shooting brake. Gabariti so le malenkost drugačni kot pa pri limuzini, avto meri v dolžino 4,78 metra, v višino pa na najvišji točki še vedno nizkih 1,42 metra. Ohranil je vrata brez okvirjev, medtem ko je na drugi klopi zaradi manj usločene strehe nekoliko več prostora za glave potnikov. Strešne antene ni, zadnja LED svetila pa svetijo tudi podnevi, tako da 508 SW lahko ves čas izstopa iz prometa.
Od limuzine se seveda SW še najbolj razlikuje po prtljažniku. Če je tega v limuzini za 478 litrov, ga ima SW na razpolago še vedno premijsko odmerjenih 530 litrov. Zadnja klop se v ravno dno lahko zloži v razmerju 1:2, takrat je skupaj prostora za 1.780 litrov. Za doplačilo, v najdražji opremi GT pa serijska so v prtljažniku vgrajene sani za pritrjevanje in prtljažna mreža. Ker je medosna razdalja enake dolžine kot pri limuzini, 508 SW obljublja visok nivo dinamičnosti med ovinki. Glede ostalih lastnosti, i-Cokcpit dizajna armature, opreme in pomagal ne gre izgubljati besed, saj sta si karavan in limuzina po tej plati identična.
Opremski nivoji so štirje (active, allure, GT line in GT), pri čemer so vsaj dosedanji kupci limuzine povečini posegali po blje opremljenih avtih, pa čeprav je že vstopna serijska oprema razmeroma bogata.
Štirje so tudi motorji in na tem področju želi 508 izkoristiti luknjo pri bencinskih motorjih, ki pesti katerega od konkurentov. Njegova 1,6 THP motorja imata na razpolago moč 132 kW (180 KM) in 162 kW (225 KM moči).
Devet od desetih prodanih 508 SW bo kljub temu dizelskih. Osnovni motor je 1,5 HDi s 96 kW (130 KM) in ročnim menjalnikom, medtem ko imata oba dvolitrska dizla, 118 kW (160 KM) in 132 kW (180 KM) že serijsko osemstopenjsko avtomatiko. Prav omenjena štirivaljnika bosta predstavljala tudi veliko večino vseh prodanih motornih različic.
1.300 evrov je višina doplačila, ki ga bo potrebno dodati za nadgradnjo iz limuzine v karavana. GT oprema, ki vsebuje nekaj stvari že serijsko, pa je dražja za 1.500 evrov. Cene se začnejo pri 27.100 evrih (1,5 HDi dizel), najdražji pa je najmočnejši bencinar z opremo GT, ki je ocenjen na 39.060 evrov.
andrej.leban@zurnal24.si
Google je plačal za vsak teden na spletu od doma od 4000 do 9000 euros.i so prejeli prvi mesec 20974 …