Francozi so pri prenovi menili, da bo nekaj šminke dovolj, in tudi je. C3 picasso z malenkostnimi spremembami, kot je nov sprednji odbijač, LED dnevne luči in meglenke, ki svetijo v ovinek, znotraj pa prstom in očem prijetnejši materiali za kupce, ostaja všečen avtomobil, ki nagovarja kupce, ki iščejo pregledno vozilo z višjim sedenjem in ustreza meram za premikanje ter parkiranje v mestih, hkrati pa je znotraj in v prtljažniku dovolj prostora tudi za vožnjo na dopust.
V prtljažniku bolje od konkurence
Uporaben je skrit predal pod sovoznikovim sedežem, v prtljažniku je lučka, ki se lahko uporablja tudi kot svetilka, priročni in praktični sta zložljivi plastični mizici za otroke v hrbtiščih prednjih sedežev ter zavesici na zadnjih steklih. Za 500 evrov doplačila si lahko, odvisno od želja, omislite veliko panoramsko streho, ki ob sončnih dneh preveč obsije samostoječ ekran, ki je zato slabše berljiv.
Kljub le 410 centimetrom dolžine, postavljen je na izboljšano platformo modela C3 in peugeot 207, je prostora zadaj dovolj za glavo in kolena, manj za ramena, sedeža spredaj pa nista citroënovsko udobna.
Manj estetske rešitve
Voznikov prostor je pregleden, z multimedijskim sistemom se upravlja z obvolanskimi stikali, osrednji ekran (ni občutljiv na dotik) je dovolj velik in pregleden, zastarel deluje audio sistem z majhnimi tipkami, ki se oblikovno ne skladajo s podobo avtomobila in spominjajo na avtoradie, ki so po večini izginili iz novih avtomobilov.
Poskočen turbodizel
Najbolj zmogljiv dizel v ponudbi ima 82 kilovati moči (112 KM). V praksi ima voznik občutek, da vozi zmogljivejši motor, ki je hkrati kultiviran. Pri pospeševanju mu je v pomoč šeststopenjski ročni menjalnik, ki mu omogoča hitro vožnjo tudi po avtocesti. Takrat je nekoliko moteč le piš vetra, ki se prebije v potovalni prostor. Povprečna poraba na testu je bila 6,5 litra.
V ovinkih se boste zibali
Zob časa se kaže pri asistenčnih varnostnih sistemih, ki jih novejši mestni enoprostorci že imajo. Fiat 500L in ford B-max s svojima sistemoma avtonomno zavirata pri nizkih hitrostih.
Podatki o vozilu: (Citroën C3 picasso Hdi 115 exclusive)
Motor: 1.560 cm3, turbo dizelski
Najvišja moč: 82 kW (112 KM) pri 3.600 vrt.
Navor: 270 Nm pri 1.750 vrtljajih
Poraba na testu: 6,5 litra/100 km (mešani cikel), izpust 125 g CO2/km
Mere (v mm) (D x Š x V): 4.101 × 1.766 × 1.631, medosna razdalja 2.540
Prtljažnik: 385-500-1506
Zmogljivosti: 184 km/h, 10,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena (v evrih): 21.610/24.675 evrov (testni z dodatno opremo)