"Da, imamo veliko odgovornost na tem področju. Počeli smo napake." To je v torek na tehnični konferenci v nemškem Wolfsburgu dejal Michael Jost, vodja strateškega razvoja pri Volkswagnu. Že vse, odkar je VW pred tremi leti priznal, da je hudo grešil pri emisijah dizelskih vozil, se trudi popraviti svoj ugled neozaveščenega proizvajalca.
"Naši kolegi delajo na zadnji platformi vozil, ki še ne bo CO2 nevtralna. Počasi bomo vgradnjo motorjev z notranjim zgorevanjem pripeljali na minimum." To se bo po njegovih besedah pričelo aktivno dogajati po letu 2026, ko bo Volkswagen vpeljal v serijske avte poslednjo generacijo bencinskih in dizelskih motorjev.
Do takrat namerava koncern, ki združuje večje število avtomobilskih znamk, že imeti v serijski proizvodnji večje število električnih vozil, do leta 2030 pa naj bi po vsem svetu proizvajali že okoli 300 električnih ali vsaj elektrificiranih avtov.
Kot da bi Slovenija ves svoj denar namenila elektriki
Leta 2019 začnejo s proizvodnjo povsem električnega kombilimuzinskega modela I.D. neo.
Celoten paket vlaganj v naslednjih petih letih v električna in samovozeča vozila je težak kar 45 milijard evrov, oziroma skoraj toliko, kot bodo v tem času znašali vsi državni proračuni Slovenije.
Jost je po poročanju Automotive News dejal, da bodo po letu 2050 na trgu verjetno še vedno tudi dosedanji bencinski in dizelski motorji, ki pa bodo omejeni le na področja s slabo razvejano mrežo polnilnic.
Ob tem je opozoril, da je kopičenje CO2 emisij na dolgi rok za okolje precej nevarnejše, kot pa nevarni izpusti dizelskih vozil v mestih, saj je mogoče slednje učinkovito omejiti.
dezurni@zurnal24.si
Še ena napaka VW več. Električna vozila še dolgo ne bodo prevladovala, prej vodik . No lahko pa nas prisilijo …
he he vic leta a se bodo vsi vozili naokrog z golf avtki ali pa viličarji na elektriko. ko bodo …
Naredil bom 86 evrov na uro od doma. Bil sem šokiran, ko je moj sosed rekel, da je povprecje 95 …