Plin, adrenalin in domišljija

Foto: Žurnal24 Vodni skuterji sicer spadajo med luksuzno kategorijo izdelkov, ki pa postajajo v Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Prenesti cestne zmogljivosti motornih koles na valove ter občutku vetra v laseh dodati adrenalinsko bičanje morske vode po obrazu ni enostavna naloga. Yamaha s svojo paleto vodnih skuterjev dokazuje, da stvar izvrstno obvlada.
Oglej si celoten članek

Slovenski uvoznik Yamahinih skuterjev je podrobneje predstavil tri vodne skuterje razredov VX, FZS in FX, izmed katerih je vsak namenjen določenemu krogu uporabnikov, vsi trije skupaj pa pokrivajo takorekoč celotni spekter zahtev, od družinske vožnje do športnega rezanja valov pri ekstremnih hitrostih. Vsi trije glede na 30-letne izkušnje Yamahe stavijo na visoko uporabno vrednost ter na moderne pogone, ki poleg čim učinkovitejšega prenosa dejanske moči na vodo velik poudarek dajejo tudi prijaznosti do okolja, predvsem glede hrupa.

VX cruiser je namenjen družinski rabi s poudarkom na udobju. © Andrej Leban

 
VX cruiser
Navedeni model spada v razred rekreativnih večnamenskih skuterjev. 3,22 metra dolgo in 323 kg težko plovilo krasi moderen videz, kot že ime pove, pa je namenjen tudi nekoliko daljšim potem. Temu primerno je pri tem modelu posebej prilagojen udobnejši sedalni del, ki nudi prostora za tri potnike, noge počivajo na posebni gumijasti prevleki. VX cruiser že ima tudi vzvratna ogledala, ne manjka niti vzvratna prestava, daljinsko varnostno zaklepanje ter režim nizkih obratov za vožnjo blizu obale. Ima tudi podaljšano krmo, ki omogoča lažje vzpenjanje na skuter. Merilniki so digitalni in pregledni, v nosu je prostor za drobnarije.

Za pogon skrbi 1.052 kubični DOHC motor s 81 kW (110 KM), ki se je med krajšo vožnjo izkazal za zelo vsestranskega. Z njim je skuter dovolj močan tako za vragolije kot vleko smučarjev, njegova prednost je tudi ekonomičnost. Sam skuter sicer deluje vodljivo in predvidljivo, tudi manj vešči se rokovanja z njim hitro navadijo, zato je zelo zanimiv tudi za razne izposojevalce. Cena VX cruiserja, najbogateje opremljenega izmed treh VX-ov v segmentu, je 10.305 evrov.

FZS je izredno vodljiv, pospeški so izjemni in zahtevajo veščega ter močnega voznika. © Andrej Leban

 
FZS
Gre za 3,37 metra dolgi in 369 kg težki športni vodni skuter, ki zaradi uporabljenih materialov in predvsem velike motorne moči ponuja izredne zmogljivosti, tako za solo vožnjo kot za hitro križarjenje z do dvema potnikoma. Patentirana oblika lupine je zaradi uporabe izredno lahkih patentiranih materialov NanoXcel najlažja med konkurenti, pri čemer kar najbolje izkorišča moč motorja ob hkratnih zelo dobrih manevrskih zmogljivostih. Posebnost je teleskopsko nastavljivo krmilo za stoječe bitke z valovi. Merilnika hitrosti in obratov sta analogna, ne manjka niti nastavljanje petih različnih trim položajev za ostrejše zavoje in glisiranje glede na vodne pogoje. Za lažji dostop ima skuter zložljivo stopnico, prostora za drobnarije je za 80 litrov.

In praksa? 1.812 kubični prisilno polnjeni motor ima na zalogi kar 154 kW (210 KM), ki jih tudi zelo dobro prenese v jet pogon. Pospeški so brutalni, zlasti v zavojih, zmogljivosti domišljija komajda dohaja. Ob vsem tem preseneti nizek motorni hrup med direndajem na vodi. Cena 15.250 evrov.

Poleg močnega motorja FX ponuja še veliko elektronskih pomagal. © Andrej Leban

 
FX SHO
Kombinacijo izrednih zmogljivosti in veliko elektronskih pomagal za udobnejšo vožnjo ponuja "high performance" razred FX. Uporablja že omenjeni prisilno polnjeni DOHC štirivaljnik z isto močjo, poleg tega pa so tu še cruise assist elektronski sistem za nadzor plina (po domače tempomat) s funckijo No-Wake za vožnjo pri nizkih vrtljajih. Tudi FX ima lupino iz NanoXcel materiala, večji poudarek kot pri FZS je na prostornosti odlagalnih mest (100 litrov), različni dodatki skrbijo za udobnejše počutje.

V praksi seveda tudi s pomočjo nastavljivih trim položajev ohranja vse brutalne zmogljivosti pogona. Osem kilogramov dodatne teže in nekoliko drugačna, bolj udobju podvržena oblika, pa se čuti v za odtenek slabši vodljivosti v primerjavi s FZS. Vleka smučarjev in vodnih rekvizitov je v zameno za 14.580 evrov mačji kašelj.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.