Opel je po prvih skicah, ki napovedujejo novo generacijo astre, razkril še prenovljeni grandland, ki prinaša novo oblikovanje, digitalni kokpit, predvsem pa je naredil velik tehnološki korak naprej v primerjavi z aktualnim modelom.
Kaj je novega?
Pri Oplu pravijo, da z novo digitalno armaturno ploščo ponuja vozniško izkušnjo kot v pilotski kabini, tudi na račun novih tehnologij, ki jih je prejel iz vozil višjega cenovnega razreda. To so prilagodljivi pametni žarometi s skupno 168 LED elementi. Tehnologijo smo sicer spoznali pri Oplovi limuzini insignia.
Pri Oplu so v grandlanda premierno vgradili tehnologijo »nočna vidljivost« (»night vision«). Tehnologijo smo sicer spoznali pri sorodnikih iz koncerna Stellantis, Peugeot in DS Automobiles. Infrardeča kamera zazna ljudi in živali do 100 metrov v smeri vožnje na podlagi njihove temperaturne razlike v primerjavi z okolico. Sistem opozori in prikaže položaj pešca/živali na 12-palčnem digitalnem informacijskem središču za voznika.
Na voljo je tudi »asistent za avtocestno vožnjo«, ki s pomočjo kamere in radarskih senzorjev omogoča vožnjo na sredini voznega pasu in ohranja razdaljo do vozila spredaj, glede na nastavljeno hitrost in v kombinaciji z aktivnim pozicioniranjem voznega pasu. Oplovo vozilo hitrost povečuje ali zmanjšuje, da sledi vozilu naprej in ne prekorači nastavljene hitrosti.
Po potrebi se avto tudi ustavi. Zahvaljujoč možnosti “Stop & Go” s sistemom za pomoč pri vključevanju na avtoceste samodejno nadaljuje vožnjo z mirovanja. Med asistenčnimi sistemi, ki so na voljo v prenovljenem grandlandu pri Oplu izpostavljajo še: 360-stopinjsko panoramsko kamero, ki vozniku olajša manevriranje s pomočjo sprednje in zadnje kamere; pomočnika za samodejno parkiranje prepozna vzdolžne in prečne parkirne prostore, ter vozilo samodejno usmerja navznoter in navzven; opozorilni sistem mrtvega kota preprečuje morebitne trke pri zavijanju ali menjavi voznega pasu - v primeru nevarnosti v ustreznem zunanjem ogledalu zasveti simbol vozila.
Standardno vključuje opozorilo o trku spredaj s samodejnim zaviranjem v sili, zaznavanje pešcev, opozorilo pred zapuščanjem voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov, sistem za zaznavanje utrujenosti voznika in tempomat.
Digitaliziran
Armaturna plošča je po novem povsem digitalizirana, sestavljata pa jo dva široka zaslona v eni sami enoti. Do 10-palčni osrednji zaslon na dotik je obrnjen proti vozniku. Od opreme izpostavljamo še nove ergonomske sedeže z možnostjo električnega nagiba in ledvene podpore. V usnjeni oblogi ponujajo ogrevanje in enakomerno prezračevanje.
Možno je odpiranje in zagon avtomobila brez ključev, ter zadnja vrata na senzorje, ki jih je mogoče odpreti in zapreti s premikanjem noge pod zadnjim odbijačem.
Dobil je nov multimedijski sistem "Navi Pro" v kombinaciji s storitvami »Opel Connect«, ki posreduje prometne informacije v realnem času, posodobitve spletnih zemljevidov in navigacijo, ter brezžično polnjenje za mobilne telefone.
Kupci lahko izbirajo med bencinskimi in dizelskimi motorji ali elektrificiranimi vtičnimi hibridi.
S pren0snim računalnikom zaslužim veliko denarja (168 do 250 USD / uro). Prvi mesec sem prejel ček za 24568 ameriških …