Na salonu v Ženevi bodo pri znamki Opel soje žarometov usmerili v koncept GT, študijo, ki je nekakšno nadaljevanje koncepta monza izpred treh let, hkrati pa zveni kot resen namen pri razvoju naslednika malega športnega modela tigra iz 90. let.
Detajli na avtu so mestoma zelo futuristični, denimo kombinacija rdečih prednjih pnevmatik, pri katerih se kričeča barva "zažira" še v platišči. Rdeča črta se nadaljuje v streho in proti zadku. Prednji žarometi naj bi bili zadnji krik matrične tehnologije. Vitka kupejevska postavica z ogromnimi steklenimi površinami se konča s prisekanim zadkom s športnimi 3D lučmi in še bolj športnima cevema visoko v odbijaču.
Zanimiv detajl so tudi vrata, ki se zažirajo globoko v blatnike in streho, s čimer omogočajo ožje odpiranje in lažje vstopanje v vozilo. Kljuk nimajo, odprejo se na dotik. Avto nima klasičnih vzvratnih ogledal, marveč kameri, ki sliko prenašata na dva zaslona v notranjosti. Prav tako ni brisalcev vetrobranskega stekla.
Pod motornim pokrovom je 1,0-litrski trivaljni turbo motor s 107 kW (145 KM), sposojen iz corse. Menjalnik je ročni šestvaljnik, moč se prenaša na zadnji par koles. Dodajmo še podatek, da je skupna masa koncepta pod 1.000 kilogrami, pa se jasno sklepa, kam GT moli tace.
Pospešek do stotice je pod osem sekund, najvišja hitrost je 215 km/h. GT koncept verjetno ne bo zašel v serijsko proizvodnjo, bo pa resna inspiracija za marsikateri bodoči model Opla v naslednjih osmih letih, pravijo pri znamki.
dezurni@zurnal24.si
Nič novega , samo mal redizajniran nekdanji Oplov GT !