Odlična ocena za CR-V in C4 picasso

Foto: EuroNCAP EuroNCAP in honda CR-V Foto: EuroNCAP EuroNCAP in citroën C4 picasso Foto: EuroNCAP EuroNCAP in citroën C4 picasso Foto: EuroNCAP EuroNCAP in honda CR-V Foto: EuroNCAP EuroNCAP in honda CR-V
Euro NCAP je razglasil nova dva odličnjaka, ki sta prejela najvišjo oceno, pet zvezdic za varnost. To sta Citroënov družinski enoprostorec C4 picasso in Hondin suv CR-V.
Oglej si celoten članek

Od uvedbe novega sistema ocenjevanja Euro NCAP (februar 2009) do zaostritve ocenjevanja lani so vsi Hondini modeli na testiranju dosegli pet zvezdic – accord, insight, jazz, CR-Z, civic in zdaj novi CR-V.

Slednji je bil na zadnjih testiranjih Euro NCAP zelo dobro ocenjen v segmentu zaščite odraslih pešcev. Testne lutke so ob čelnem trku ostale stabilne v sedežih, pri neodvisni organizaciji, ki izvaja testiranja, pa so zapisali, da so kolena in noge ostali nepoškodovani tako v različnih načinih sedenja kot pri različnih velikostih potnikov. Še bolje se je odrezal pri trku z boka kot pri naletu vozila v zadek. 

Foto: EuroNCAP EuroNCAP Strokovnjaki za varnost so kot odlično ocenili tudi varnost otrok, nekaj točk v tej kategoriji je CR-V izgubil, ker na vidnem mestu ni imel navodil za pritrditev otroškega sedeža na prednjem sopotnikovem sedežu. Pri trčenju s pešcem, ki je udaril ob odbijač, si je prislužil maksimalno število točk za zaščito nog pešca, zaščito ob udarcu pešca z glavo so ocenili z dobro oziroma primerno. Najmanj, a še vedno 66 odstotkov vseh točk si je prislužil za asistenčne sisteme. Sistem ESP je del standardne opreme, opozorilnik za pripete pasove je standarden tako spredaj kot zadaj.

C4 picasso

Slabše od japonca se je odrezal le pri zaščiti odraslih potnikov, kjer je prejel 86 odstotkov vseh točk, (CR-V 93 odstotkov). Prav tako kot v Hondinem suvu so jo potniki dobro odnesli ob čelnem in bočnem trku z drugim vozilom, a so bile pri zadnjem preizkusu ugotovljene možne poškodbe prsnega koša.

Družinski enoprostorec se je odlično odrezal pri zaščiti otrok, kjer je prejel 88 odstotkov vseh možnih točk (CR-V je prejel 74 odstotkov točk). Vidna je imel tudi navodila za namestitev otroškega sedeža na sopotnikov sprednji sedež.

Pri zaščiti pešcev si je oceno delil s Hondinim modelom, zaradi serijskega tempomata si je prislužil visoko oceno, 81 odstotkov vseh točk, tudi na področju asistenčnih sistemov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.