Audi je na eni glavnih prometnih žil v Santa Monici, ki je del Los Angelesa, objavil jumbo plakat z
upodobljenim modelom A4, ob njem pa poziv:
'BMW, na potezi si.'
Münchenški rival tekmecu ni ostal dolžan in je na drugi strani ceste, nedaleč od Audijevega
plakata objavil svoj oglas. Na njem je M3, zraven pa pripis:
'Šahmat'.
Audi je kar nekaj časa tuhtal odgovor, pomagal si je tudi z zapisi ljubiteljev znamke na
socialnem omrežju Facebook. Ob bulevarju se je tako pojavil še tretji plakat. Na njem je
ingolstadtski superšportnik R8, ob njem pa je napis:
'Prišel je čas, da preverite svojo luksuzno znamko. Morda ji je potekel rok trajanja.'
Obračunavanje Audija in BMW
Oglaševanje v ZDA ne pozna evropejskih zadržkov glede udrihanja po konkurenci. Še posebej zanimivo pa postane, ko se v oglaševalsko vojno zapleteta evropski znamki Audi in BMW.