Slovenski uvoznik Peugeota je začel v Sloveniji prodajati prenovljena križanca peugeota 3008 in 5008. Spremembe so predvsem med pogonskimi možnostmi manjšega 3008, ki je na voljo tudi s priključno hibridnima pogonoma.
Oba avtomobila sta se od let 2016 zelo dobro sprejeta pri voznikih, zato so se oblikovalci in tovarna spraševali, kako ju posodobiti in narediti še bolj privlačna. Osredotočili so se predvsem na dva vidika: osvežitev dizajna in nadgradnjo tehnologij.
Led tehnika
Z oblikovnimi spremembami so izboljšali predvsem nastop obeh avtomobilov. Prednji del je povzel oblikovni slog, ki sta ga uvedla manjša peugeota 208 in 2008, odraža pa se v pokončnih led dnevnih lučeh, ki se raztezajo kar na 50 centimetrih dolžine. Led žarometi so serijski ter v višjih opremah tudi v polni led tehniki ter s funkcijo »foggy mode«, ki nadomešča meglenke, spremenjena pa je tudi maska, ki se razteza pod tanjše prednje luči. Nova sta tudi napisa 3008 oziroma 5008 na pokrovu motorja, ki ju doslej ni bilo. Oblikovne spremembe so sicer na obeh modelih skoraj identične.
Osnovni peugeot 3008 z 1,2-litrskim 96-kilovatnim turbobencinskim motorjem bo sicer v osnovi stal 24.220 evrov, osnovni peugeot 5008 z enakim motorjem pa vsaj 27.500 evrov. Za hibrid bo treba odšteti vsaj 42.190 evrov. Slovenski uvoznik napoveduje, da bo v Sloveniji letos prodal okrog 555 peugeotov 3008, med katerimi bo 20 hibridnih. Prodanih peugeotov 5008 naj bi bilo 220.
Tudi osvetlitev zadnjega dela je urejena v led tehniki, luči pa imajo potemnjeno steklo, ki se ujema s črno letvijo med lučmi in zatemnjenim zadnjim steklom. Nekaj posebnega bo tudi paket karoserijskih dodatkov v črni barvi »Black Pack«, za katerega bo treba doplačati 350 evrov.
Le sedmero sedežev
5008 bo odslej v vsakem primeru na voljo s sedmero sedežev, saj petsedežne različice ne bo več možno kupiti. Novost pri obeh modelih je sicer možnost izvedbe notranjosti v rdečem usnju, ki bo na voljo strankam z bolj drznim pristopom. Nov je tudi 10-palčni zaslon infozabavnega sistema, ki je nadomestil 8-palčnega, boljša pa je tudi njegova odzivnost. Izboljšan je tudi nabor asistenčnih in varnostnih pripomočkov, med katerimi izstopajo sistem za zadrževanje vozila n voznem pasu, možnost »nočnega vida« in sistem za zaviranje v sili, ki tudi ponoči prepozna pešce in kolesarje.
Enourna vožnja priključno hibridnega peugeota 3008 je pokazala predvsem, da si njegov pogonski sklop, tudi ko je v hibridnem programu, prizadeva, da bi čim več poti opravil električno, če je seveda v baterijah dovolj elektrike. Seveda vožnja električno poteka tudi v električnem načinu, za poseg bencinskega motorja v pogon pa sem moral prestaviti v športni program. Prvi vtis torej je, da pri Peugeotu poudarjajo uporabo električnega pogona, če pa drži, bo pokazal daljši preskus.
Pri Peugeotu prisegajo na »možnost izbire« zato sta oba avtomobila na voljo z bolj ali manj že znanimi bencinskimi in dizelskimi motorji, peugeot 3008 pa tudi z dvema možnostima priključno hibridnega pogona, 165-kilovatnim, ki poganja prednji kolesi, in 220-kilovatnim z možnostjo električnega štirikolesnega pogona. Pri Pugeotu sicer povedo, da so bencinske različice namenjene predvsem mestni in primestni uporabi in redkim daljšim vožnjam, dizelske predvsem daljšim potem, priključno hibridne pa mestni in primestni uporabi z nekaj daljšimi vožnjami ter vstopu v mestna središča, ki so odprta le za električne avtomobile.