Novi električni težki delavec

Foto: Ford Ford e-transit Foto: Ford Ford e-transit Foto: Ford Ford e-transit Foto: Ford Ford e-transit Foto: Ford Ford e-transit Foto: Ford Ford e-transit Foto: Ford Ford e-transit
Ford je predstavil e-transita. Z njim jasno sporoča, da se na polju lahkih gospodarskih vozil ne bo pustil presenetiti od raznih tesel.
Oglej si celoten članek

Ford e-transit je električna različica tovornega kombija za raznovrstne potrebe. Električne različice transita naj bi postale priljubljene pri vseh, ki ne potrebujejo dolgega dosega, so pa odvisni od prostornega in polno prilagodljivega tovornega prostora, s katerim bo mogoče posel opravljati tudi v okoljevarstvenih območjih in pri prevozu blaga po sistemu t. i. zadnjega kilometra.

E-transit je eden prvih rezultatov intenzivnih, kar okoli 10 milijard evrov vrednih Fordovih vlaganj v električne pogone. Čeprav je znamka že zdaj vodilna na področju lahkih gospodarskih vozil, pa naj bi prav trg tovrstnih električnih vozil v prihodnjih desetih letih zrasel na več kot milijon prodanih na leto, Ford pa želi biti pri tej širitvi tesno poleg.

Električni transit naj bi imel v obdobju uporabe osmih let kar za 40 odstotkov nižje stroške vzdrževanja v primerjavi s klasično gnanim transitom. 

Ford e-transit bo na voljo v kar osmih različnih merskih konfiguracijah s tremi različicami višine in tremi dolžine. Na voljo bo tudi kot zgolj vozilo na šasiji. 

Pri srednjem tipu višine in dolžine bo 67 kWh baterija omogočala doseg z enim polnjenjem do 350 kilometrov po WLTP, napovedujejo pri Fordu. To naj bi bilo povsem dovolj za večino dnevnih potreb in tudi vštevši vremenske neprilike, ki vplivajo na doseg. Polnjenje poteka lahko tudi z enosmernim tokom, vgrajen je 11,3-kilovatni polnilec. Pri hitrem polnjenju se baterija  s 15 na 80 odstotkov napolni v dobre pol ure. 

Foto: Ford Ford e-transit Foto: Ford Ford e-transit

Evropski kupci bodo imeli na razpolago še posebno Pro Power Onboard opremo, prek katere bo mogoče kar na transitovo baterijo priklopiti različna delovna orodja s skupaj do 2,3 kilovate moči, tako da bo vozilo hkrati tudi zalogovnih energije za mojstre na terenu. 

Za polno povezljivost pa bo skrbela nova generacija Sync 4 infotainment sistema z 12-palčnim zaslonom, mogoče bodo številne možnosti telematike, kombi bo vrhunsko opremljen z raznimi asistenčnimi sistemi.

Za evropske kupce bodo električnega transita izdelovali v Fordovi turški tovarni, kjer že nastaja tudi priključni hibrid transit custom. Prvi evropski kupci lahko električnega transita pričakujejo na začetku leta 2022.

Cena za Evropo še ni znana, v ZDA pa bo stal preračunano manj kot 40 tisoč evrov.

Foto: Ford Ford e-transit

Foto: Ford Ford e-transit Foto: Ford Ford e-transit

dezurni@zurnal24.si

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.