Nič več grdi raček

Foto: Žurnal24 Hyundai je po i30 predstavil še manjši i10.
Hyundai Motori India, najhitreje rastoči proizvajalec avtomobilov, je v New Delhiju premierno predstavil naslednika atosa, po novem poimenovanega i10.
Oglej si celoten članek

To je prvi Hyundaijev avtomobil, ki je svetovno predstavitev doživel v Indiji, kjer ga bodo tudi proizvajali. Nov štirikolesni obraz korejskega podjetja poleg novega imena prinaša spremembe v kakovosti in dizajnu, na katerega so pri predhodniku letele največje zamere. Le 3,56 metra dolgi avtomobilček je iz grdega račka (atos) zrasel v prekrasnega belega laboda, enega od najprivlačnejših avtomobilov v ponudbi korejskega proizvajalca.



Zunanjemu videzu sledi tudi notranjost. V nasprotju s predhodnikom i10 ponuja dovolj prostora za pet ljudi in nekaj prtljage. Poleg večjega udobja bo potnike razveselila še bogatejša oprema. i10 ne spada le med najbolje opremljene predstavnike svojega razreda, pač pa prinaša tudi kar nekaj novosti. Gre za prvi model v razredu, ki bo serijsko ponudil klimatski sistem, medtem ko bo najmočnejša različica opremljena s panoramsko streho. Korejsko novost poganja 1,1-litrski bencinski motor iRDE, ki razvije največjo moč 49 kW/67 KM pri 5500 vtr./min in 101 NM navora pri 2800 vrt./min. Petstopenjski ročni menjalnik je postavljen na osrednjo konzolo. Izboljšana je ergonomija pri upravljanju z vozilom, kot tudi električni servovolan, poraba pa je v primerjavi z atosom znatno nižja.

V serijski opremi imajo vsi modeli poleg klimatske naprave še električni pomik prednjih stekel, centralno zaklepanje, pomično zadnjo klop in 14-palčna platišča. Najboljša različica voznika razvaja z v usnje oblečeno prestavno ročico in volanskim obročem ter avdiosistemom, opremljenim s komponento CD/mp3 in šestimi zvočniki. Kupci bodo lahko izbirali med desetimi barvami karoserije in dvema odtenkoma bež barve v notranjosti vozila. Izbirali bodo lahko med štirimi tkaninami (D.Lite, Era, Magnan in Auto), medtem ko so pri Hyundaiju za varnost poskrbeli s sistemom ABS in štirimi zračnimi blazinami.



Cena modela za evropsko tržišče še ni znana. Predstavitev urbanega malčka i10 simbolizira novo poglavje v poslovanju Hyundai Motor India, v državi, kjer Hyundai obvladuje več kot 18 odstotkov trga s ciljem rasti 20 odstotkov v naslednjem letu. Korejski velikan je indijsko podružnico s 100-odstotnim lastništvom osnoval leta 1996, prvi model pa je bil leta 1998 prav atos. V podjetju danes izdelujejo kompletno paleto Hyundaijevih modelov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.