"Potrebno je pregledati dosedanjo davčno politiko, da bi prilagodili zakonodajo in omogočili, da po letu 2030 v Evropski Uniji ne bi bilo možno več registrirati vozil z motorji na notranje zgorevanje. Registrirala bi se lahko samo še vozila s pogoni brez emisij," je zapisano v zahtevi Bundesrata, ki so jo poslali Evropski komisiji.
Plaz kritik
Kot navaja nemški časnik Spiegel so omenjeni zahtevek soglasno potrdile pokrajine, v katerih so na oblasti socialdemokrati in krščanski demokrati.
Nemški prometni minister Alexander Dobrindt je zahtevo Bundesrata zavrnil in dejal, da je nerealna. "Motorji z notanjim zgorevanjem se bodo kot prehodna tehnologija razvijali vzporedno z električnimi avtomobili," pravi Dobrint, ki verjame, da se bo trg električnih vozil razvijal še naprej, tudi zaradi vzpodbud v obliki subvencij.
Največji evropski avtoklub, nemški ADAC, je kritiziral pobudo zgornjega doma nemškega parlamenta. "Učinkoviti in ekološki motorji z notranjim zgorevanjem bodo tudi po letu 2030 pomemben dejavnik pri pogonu vozil," so sporočili iz ADAC-a, kjer zaključujejo, da enostranska prepoved tehnologij ne prinese nič dobrega.
Pri ADAC prav tako menijo, da bi predčasna ukinitev motorjev na notranje zgorevanje ogrozila delovna mesta v nemški avtomobilski industiji, glede na to, da je za proizvodnjo električnih motorjev potrebno veliko manj delavne sile, kot pri proizvodnji motorjev na notranje zgorevanje.
Koliko izpuhov naredi vojska in politiki z svojimi letali ,da ne govorim o Nasi..<br />a bodo oni tudi prešaltali na …
Ko bo tehnologija zrela, jo bo imel NATO v tankih. Do takrat pa gre za ljubezen tehno frikov.
a je kej razlike met slovenskim BUTALAM in BUNDESRATOM................