Volkswagnov vstop na področje elektromobilnosti je bil nekoliko neroden. Leta 2019 so predstavili svoj prvi model družine ID, model ID.3, a na njem je bilo videti sledi varčevanja. Čeprav je bil za vožnjo prijeten, pa smo se tako novinarji kot tudi kupci pritoževali nad plastično notranjostjo. To so s prenovo modela popravili. Prenovljeni ID.3 na ceste prihaja že kmalu.
Pred kratkim smo bili na Žurnal24 tudi na razkritju modela ID.7, ki sledi proti koncu leta. Kombilimuzina v dolžino meri 4,96 metra. Gre za t. i. električnega passata. V drugem četrtletju leta 2024 naj bi sledila karavanska različica ID.7. Trenutno ni jasno, kako se bo vozilo imenovalo. Za poletje 2023 je na sporedu tudi premiera ID Buzz z daljšo medosno razdaljo. Prihaja tudi različa GTX z dvema motorjema (pogon na vsa kolesa). Namenjen bo za dolgi in kratki buzz.
Na vrhu ima VW še vedno prosti oznaki ID.8 in ID.9. Električni touareg naj bi zasedel prvo oznako. Verjetno pa šele leta 2028, saj nova arhitektura SSP (Scalable Systems Platform) pred tem ne bo razvita. To velja tudi za ID.9. Za kratico se verjetno skriva kupejevski model ID.8.
Kultna imena
Razred nižje in tudi leta 2028 bi po pisanju spletne strani Automobilwoche VW lahko umestil svoj projekt Trinity. Model je bil prvotno mišljen kot limuzina, ki bo na trgu izzvala teslo model 3. Ker je trenutno največji svetovni hit tesla model Y, bi bilo možno, da bo trinity ID.6.
Stopničko pod ID.4 je prostor za ID tiguan. Tržni strokovnjaki pri Volkswagnu želijo v poimenovanja vrniti kultna imena znamke, na primer golf, polo in GTI. Sredi desetletja bo na vrsti ID.2. Mestni električni model naj bi po prvotnih napovedih stal 25.000 evrov, v načrtu pa je tudi manjši električni model za ceno manj kot 20.000 evrov (ID.1).
V načrtih podjetja iz Wolfsburga naj bi bil tudi SUV ID.2 X. Čez nekaj let bo tudi ID.3 nosil to črko in tako lovil kupce v zgornjem segmentu.