Franc Pojbič je prejšnji teden tudi sam z izrednim nadzorom želel ugotoviti dejansko stanje na tehničnih pregledih, lotil pa se je nepravilnostih v šolah vožnje, zaradi katerih bodo nekatere ostale brez licence, o čemer smo poročali v petek. Pojasnil nam je tudi ugotovitve pri izrednem pregledu dela na tehničnih pregledih vozil.
Večina izvajalcev tehničnih pregledov nima lastnega sistema notranjega nadzora, da bi nadzirali in obvladovali lastno dejavnost. V nekaterih primerih kadri, kot so kontrolorji in vodje, pri izrednem pregledu niso imeli ustreznega potrdila o strokovni usposobljenosti, ki ga morajo na določeno časovno obdobje obnavljati.
Površen pregled
Pojbič pojasnjuje, da so pri pregledu ugotovili, da so zapisniki o tehničnih pregledih neustrezno in nepopolno vodeni. "V rubrikah, kot je vizualni pregled vozil, sploh ne piše ničesar. Pnevmatike so eden od bistvenih elementov za udeležbo na cesti. Velikokrat letnice pnevmatik sploh ne pogledajo, pa čeprav vemo, da je trajnost pnevmatike pet let. Imam občutek, da se pri pregledih zanašajo le na to, kar pokažejo instrumenti,“ pojasnjuje in dodaja, da v nekaterih delavnicah manjka tudi periferna oprema za izvajanje posamičnih meritev.
Še več. Ponekod nekateri sploh ne znajo pregledati amortizerjev, o neustrezni usposobljenosti pravi Pojbič, ki je spregovoril tudi o podkupninah na tehničnih pregledih: "Jasno, da to obstaja. Eden od zaposlenih je dejal, da dobiva ponudbe, a je težava, ker takih ljudi ne prijavijo. Ne samo da govorijo, da so podkupnine, ampak podkupuje se. To je v svojih preiskavah ugotovila tudi policija. Pričakujemo njihovo poročilo, kjer bo jasno, koliko kršitev so ugotovili v zadnjih dveh letih in pol.“
Tale Pobič velik ne mal serje o gumah. Gume oz. njihove lastnosti so izražene v oznakah , ki pa ni …
Pa kaj ta g. Pojbic se spozna tudi na amortizerje traktorjev? Pa kajse ta res spozna na vse? Pa ga …
Če voziš in se držiš striktno omejitev , je popolnoma vseeno kakšne gume imaš gor. Od starosti do izrabljenosti.. Zato …