VEDNO SE SAM PREPRIČAJ o starosti gum. Vsaka guma ima oznako oz. datum izdelave. Na gumi je to 4-mestna številka v zaobljenem okvirju, prvi dve številki označujeta teden izdelave, drugi dve pa leto.
Pa kaj ta g. Pojbic se spozna tudi na amortizerje traktorjev? Pa kajse ta res spozna na vse? Pa ga dajmo za predsednika vlade, pa se bodo vse tezave resile, saj on se itak na vse spozna.
Hja, po določenem številu let (čeprav v skladišču) izgubijo svoje lastnosti, otrdijo, ... ne vem pa, če je to predpisano ravno. Jaz sem npr. enkrat "uspel" kupit gume, ki so bile nekje na skladiščenju 5 let! To sem seveda ugotovil… ...prikaži več naknadno, ko sem jih zaradi slabega držanja ceste moral menjat po slabih dveh letih. Zdaj pa imam štiri leta stare, še z dobrim profilom, ki pa sem jih dobil manj kot leto stare in držijo še vedno več kot zadovoljivo. Zdaj sem kar navadil po takratni slabi izkušnji, da kar vprašam, kateri letnik so.
O podkupninah na tehničnih pregledih nimam pojma. Imam pa strašno slabo mnenje o profesionalnosti in enakopravnosti opravljenih storitev. Prišel sem pred 2. leti na tehnični pregled z izredno ohranjenim avtom letnik 1995, nikoli karamboliranim, kitanim ipd. Na spodnji strani vrat… ...prikaži več je bil površinsko prerjaven del praga v velikosti 120x30 mm. Avto so označili za tehnično neizpraven. Čez dva dni srečam sorodnika, ki je bil na istem centru s svojim avtomobilom letnik 1997, komaj skupaj stoječim, tablico ima zalepljeno s lepilnim trakom, blatnike in odbijače ima prav tako pričvrščene z lepilnim trakom in silikonskim kitom ipd. In njegov avto je tehnično izpraven. To se mi je zdelo tako zaman, da sedaj na tehničnega hodim 60 km stran, kjer je drugo osebje. Ker ŽAL, tehnični ni odvisen od predpisov ampak samo KDO ga izvaja.
Če voziš in se držiš striktno omejitev , je popolnoma vseeno kakšne gume imaš gor. Od starosti do izrabljenosti.. Zato mi je pri vulkanizerjih najbolj smešno , ko starčkom tolmačijo gromozanske razlike med raznimi gumami , za njih bi bla… ...prikaži več pa tud lesena kolesa dobra, da karikiram. Tale pametnjakovič pa misli , da so vsi na dirki F1 , ne pa na cestah , kjer plavci samo čakajo , da te opičijo za svoj regres. Vizuelna zunanjost avta? Pa ta je res mal fuknjen. Če se mi zahoče ga pobarvam na vsakih 5cm z drugo barvo, zapeljem v prah in kaj mi kdo more . Malo pobunkana zunanjost ? Pa v Franciji sploh v Parizu sploh ne klepajo manjših poškodb , ker se enostavno ne splača. Kaj če bi bil avto pa že narejen v takšni obliki. Jaz imam na zunanjosti avta poškodbe v vrednosti 500-600 € in naj dam sedaj po njegovem popravljat , avto je pa cel vreden 600. € . Mene poškodbe ne motijo . Tistega , ki ga izboklina ali udrtina moti, naj pa popravlja , če ima denar.
..Velikokrat letnice pnevmatik sploh ne pogledajo, pa čeprav vemo, da je trajnost pnevmatike pet let....to ne drži čisto. ob pravilnem skladiščenju so nekaj let stare gume praktično enake novim.zaenkrat še ni predpisa, ki bi predpisal da je potrebno… ...prikaži več pnevmatike menjati po petih letih recimo.potem bo tudi moral biti predpis, da je potrebno imeti zracen račun za pnevmatike, ker lahko kupiš tudi dve leti staro zalogo recimoitd
Tale Pobič velik ne mal serje o gumah. Gume oz. njihove lastnosti so izražene v oznakah , ki pa ni 4 mestna številka datuma izdelave ampak z oznako za kakšno hitrost in nosilnost so narejene. Samo bebec bo vozil 220km/h… ...prikaži več z novimi gumami , ki imajo zgornjo mejo 210km/h. Ja res pa je , da potem 5 let stara guma ni več glih za voziti se z njo na njeni mejni hitosti. Če se zavedaš kakšne gume imaš na avtu , je ves problem rešen. To je isto kot , da ne bi vedel , da z 1000cm/3 avtom z takim motorjem , ne moreš oprehiteti kamiona v 5 sekundah.
Giume imajo predpisano trajnost? Ta mi je pa nova.
VEDNO SE SAM PREPRIČAJ o starosti gum. Vsaka guma ima oznako oz. datum izdelave. Na gumi je to 4-mestna številka v zaobljenem okvirju, prvi dve številki označujeta teden izdelave, drugi dve pa leto.
Pa kaj ta g. Pojbic se spozna tudi na amortizerje traktorjev? Pa kajse ta res spozna na vse? Pa ga dajmo za predsednika vlade, pa se bodo vse tezave resile, saj on se itak na vse spozna.
Hja, po določenem številu let (čeprav v skladišču) izgubijo svoje lastnosti, otrdijo, ... ne vem pa, če je to predpisano ravno. Jaz sem npr. enkrat "uspel" kupit gume, ki so bile nekje na skladiščenju 5 let! To sem seveda ugotovil… ...prikaži več naknadno, ko sem jih zaradi slabega držanja ceste moral menjat po slabih dveh letih. Zdaj pa imam štiri leta stare, še z dobrim profilom, ki pa sem jih dobil manj kot leto stare in držijo še vedno več kot zadovoljivo. Zdaj sem kar navadil po takratni slabi izkušnji, da kar vprašam, kateri letnik so.
O podkupninah na tehničnih pregledih nimam pojma. Imam pa strašno slabo mnenje o profesionalnosti in enakopravnosti opravljenih storitev. Prišel sem pred 2. leti na tehnični pregled z izredno ohranjenim avtom letnik 1995, nikoli karamboliranim, kitanim ipd. Na spodnji strani vrat… ...prikaži več je bil površinsko prerjaven del praga v velikosti 120x30 mm. Avto so označili za tehnično neizpraven. Čez dva dni srečam sorodnika, ki je bil na istem centru s svojim avtomobilom letnik 1997, komaj skupaj stoječim, tablico ima zalepljeno s lepilnim trakom, blatnike in odbijače ima prav tako pričvrščene z lepilnim trakom in silikonskim kitom ipd. In njegov avto je tehnično izpraven. To se mi je zdelo tako zaman, da sedaj na tehničnega hodim 60 km stran, kjer je drugo osebje. Ker ŽAL, tehnični ni odvisen od predpisov ampak samo KDO ga izvaja.
Če voziš in se držiš striktno omejitev , je popolnoma vseeno kakšne gume imaš gor. Od starosti do izrabljenosti.. Zato mi je pri vulkanizerjih najbolj smešno , ko starčkom tolmačijo gromozanske razlike med raznimi gumami , za njih bi bla… ...prikaži več pa tud lesena kolesa dobra, da karikiram. Tale pametnjakovič pa misli , da so vsi na dirki F1 , ne pa na cestah , kjer plavci samo čakajo , da te opičijo za svoj regres. Vizuelna zunanjost avta? Pa ta je res mal fuknjen. Če se mi zahoče ga pobarvam na vsakih 5cm z drugo barvo, zapeljem v prah in kaj mi kdo more . Malo pobunkana zunanjost ? Pa v Franciji sploh v Parizu sploh ne klepajo manjših poškodb , ker se enostavno ne splača. Kaj če bi bil avto pa že narejen v takšni obliki. Jaz imam na zunanjosti avta poškodbe v vrednosti 500-600 € in naj dam sedaj po njegovem popravljat , avto je pa cel vreden 600. € . Mene poškodbe ne motijo . Tistega , ki ga izboklina ali udrtina moti, naj pa popravlja , če ima denar.
..Velikokrat letnice pnevmatik sploh ne pogledajo, pa čeprav vemo, da je trajnost pnevmatike pet let....to ne drži čisto. ob pravilnem skladiščenju so nekaj let stare gume praktično enake novim.zaenkrat še ni predpisa, ki bi predpisal da je potrebno… ...prikaži več pnevmatike menjati po petih letih recimo.potem bo tudi moral biti predpis, da je potrebno imeti zracen račun za pnevmatike, ker lahko kupiš tudi dve leti staro zalogo recimoitd
Tale Pobič velik ne mal serje o gumah. Gume oz. njihove lastnosti so izražene v oznakah , ki pa ni 4 mestna številka datuma izdelave ampak z oznako za kakšno hitrost in nosilnost so narejene. Samo bebec bo vozil 220km/h… ...prikaži več z novimi gumami , ki imajo zgornjo mejo 210km/h. Ja res pa je , da potem 5 let stara guma ni več glih za voziti se z njo na njeni mejni hitosti. Če se zavedaš kakšne gume imaš na avtu , je ves problem rešen. To je isto kot , da ne bi vedel , da z 1000cm/3 avtom z takim motorjem , ne moreš oprehiteti kamiona v 5 sekundah.