Poročilo izhaja iz 15 milijonov pregledov, opravljenih na več kot 200 modelih. Pri tem so upoštevane le tipične okvare in nepravilnosti, ki izhajajo iz rabe avtomobila. To so denimo korozija izpušnega sistema ali slabše delovanje vzmeti in blažilnikov, s čimer je mogoče opraviti natančno oceno trajnosti brezhibnega delovanja vozil. Napake, ki so povezane s servisiranjem in vzdrževanjem vozila, kot so obrabljene oziroma poškodovane pnevmatike ali metlice brisalnikov, pri tem niso upoštevane.
Tako kot pretekla leta se je tudi pri najnovejših ocenah izkazalo, da imajo avtomobili z manj prevoženimi kilometri bistveno manj napak od tistih z več prevoženimi kilometri. "S prevoženimi kilometri raste tudi možnost napak. Če ste pri nakupu rabljenega vozila v dvomih, se je vedno dobro opreti na strokovno mnenje," svetujejo pri Dekri.
Nemški avtomobili so osvojili prvo mesto v šestih od devetih razredov. Dekrin naslov absolutnega zmagovalca v vseh razredih je pripadel Mercedes-Benzovemu razredu E.
Avtomobili so pri ocenjevanju razdeljeni v devet razredov, vsak izmed teh pa je razdeljen v tri kategorije, povezane s številom prevoženih kilometrov (0–50.000 km, 50.001–100.000 km in 100.001–150.000 km). Zmagovalce po posameznih razredih najdete v zgornji fotogaleriji.
Najzanesljivejši rabljeni avtomobili so ...
Nemška organizacija Dekra, ki se ukvarja s kakovostjo in varnostjo tehničnih izdelkov, vsako leto naredi raziskavo o najzanesljivejših rabljenih vozilih glede na število prevoženih kilometrov. Pričakovano so spet zmagovalci nemški avtomobili.
če bi kupil mazdo, ne bi niti žarnice menjaval 1x na leto ;)
Niste resni. Predlani pripeljem 40 let starega Oltcita na servis, pa mi reče serviser, da je njegova delovna ura več …
Komu drugemu to govori ... imam prvi model Kia Ceed-a, po cca. 7 (SEDMIH!) letih se je komaj pojavil prvi …