Najmočnejši lev na naših cestah

Foto: Peugeot Peugeot RCZ R Foto: Peugeot Peugeot RCZ R Foto: Peugeot Peugeot RCZ R Foto: Peugeot Peugeot RCZ R Foto: Peugeot Peugeot RCZ R Foto: Peugeot Peugeot RCZ R
RCZ R ni več le športni kupe za paradiranje po obalnih cestah, temveč je pripravljen tudi na spopad s pisto.
Oglej si celoten članek

Vsaj tako pravijo pri Peugeotu, ki je v Slovenijo že pripeljal svoj najmočnejši serijski izdelek doslej. Model RCZ R je dirkaška različica francoskega modela, s katerim ga želijo postaviti ob bok denimo audiju TTS. RCZ R je tako serijsko postavljen na 19-palčna kolesa, ima nižje težišče od običajnega kupeja in širši kolotek, zunanja podoba je poudarjena z različnimi detajli, kot so dvojni izpuh, matirani strešni loki, fiksni in velik zadnji spojler ter oznake o pedigreju. 

Tudi znotraj je kar nekaj razlik v primerjavi s "civilistom", poleg oznak v obliki črke R in rdečih šivov, ki obrobljajo usnje, so tu manjši volan, školjkasti sedeži in kratka prestavna ročica. 

Močan, a čist agregat

Bistvo avtomobila je 1,6-litrski THP motor, ki zmore kar 199 kilovatov (270 KM) in 330 Nm navora v širokem razponu od 1.900 do 5.500 vrtljajev. Posebnost motorja je njegova usklajenost s prihodnjimi normami Euro 6, povprečni izpust 145 gramov CO2 na prevoženi kilometer pa je trenutno zares zavidanja vreden rezultat. 4,3 metra dolg in 1.200 kilogramov težak avto do stotice pospeši v 5,9 sekunde, hitrost je omejena na 250 km/h. Tudi ustaviti se zna bliskovito, trdijo Francozi. Če vas zanima podatek o normni porabi, je ta 6,3 litra.

Avto se ne more zanašati na pogon 4x4 kot njegov bližnji tekmec, tako da za boljši stik s cesto poleg asimetričnih pnevmatik širine 235 skrbi mehanska zapora prednjega diferenciala tipa torsen, ki ob aktivaciji moč motorja v ovinkih bolj prenaša na notranje kolo.

Cena od 41.060 evrov

V prihodnjem letu naj bi se po naših cestah v RCZ R vozilo pet kupcev oziroma polovico vseh, ki jih bo pritegnil Peugeotov kupe. Cena zanj se s sicer kar bogato serijsko opremo (ksenon, navigacija, usnje …) prične pri 41.060 evrih, kar je okroglih deset tisoč evrov nad vstopno različico z 1,6 THP motorjem in 147 kilovati (200 KM). Je pa to še vedno znatno manj kot za audi TTS.

Najmočnejši lev na naših cestah

 

RCZ R ni več le športni kupe za paradiranje po obalnih cestah temveč je pripravljen tudi na spopad s pisto.

 

Vsaj tako pravijo pri Peugeotu, ki so v Slovenijo že pripeljali svoj najmočnejši serijski izdelek doslej. Model RCZ R je dirkaška različica francoskega modela, s katerim ga želijo postaviti ob bok denimo audiju TTS. RCZ R je tako serijsko postavljen na 19-palčna kolesa, ima nižje težišče od običajnega kupeja in širši kolotek, zunanja podoba je poudarjena z različnimi detajli, kot so dvojni izpuh, mat strešni loki, fiksni in velik zadnji spojler ter oznake o pedigreju.

 

Tudi znotraj je kar nekaj razlik v primerjavi s "civilistom", poleg oznak v obliki črke R in rdečih šivov, ki obrobljajo usnje, so tu še manjši volan, školjkasti sedeži ter kratka prestavna ročica.

 

Bistvo avtomobila je 1,6-litrski THP motor, ki zmore kar 199 kilovatov (270 KM) in 330 Nm navora v širokem razponu od 1.900 do 5.500 vrtljajev. Posebnost motorja je njegova usklajenost s prihodnjimi normami euro 6, povprečni izpust 145 gramov CO2 na prevoženi kilometer pa je trenutno zares zavidanja vreden. 4,3 metra dolg in 1.200 kilogramov težak avto do stotice pospeši v 5,9 sekunde, hitrost je omejena na 250 km/h. Tudi ustaviti se zna bliskovito, trdijo Francozi. Če vas slučajno zanima podatek o normni porabi - 6,3 litra.

 

Avto se ne more zanašati na 4x4 pogon, kot njegov bližnji tekmec, tako da za stik s cesto poleg asimetričnih pnevmatik širine 235 skrbi tudi mehanska zapora prednjega diferenciala tipa torsen, ki ob aktivaciji moč motorja v ovinkih bolj prenaša na notranje kolo.

 

V letu 2014 naj bi se po naših cestah v RCZ R vozilo pet kupcev oziroma polovico vseh, ki jih bo pritegnil Peugeotov kupe. Cena zanj se s sicer kar bogato serijsko opremo (ksenon, navigacija, usnje …) prične pri 41.060 evrih, kar je okroglih deset tisoč evrov nad vstopno različico z 1,6 THP motorjem z 147 kilovati (200 KM). In ja, še vedno znatno manj kot za audi TTS.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.