SUV mrzlica že dolgo trese tudi korejskega velikana Hyundaia. Pri nas je že v začetku poletja pošla zaloga športnega terenca tucsona, tako, da so morali pri slovenskem uvozniku začeti celo predčasno dobavljati dodobra prenovljenega suva.
Hyundaiev paradni konj, v Sloveniji so jih od leta 2015 naprej prodali skoraj 4.000, ima spremenjeno kaskadno masko, spredaj in zadaj je viden nov pogled zaradi drugačne LED svetlobe dnevnih svetil, žarometi sicer svetijo v polni LED svetlobi. Spremenili so odbijače, zadaj sta dve izpušni cevi, nova so prtljažna vrata, dodali pa so nekaj novih opcij platišč, ki se raztezajo do 19 palcev (18-palčna so povsem nova), po novem je možno izbirati med 11 barvami karoserije.
Vozilo, ki je bilo v celoti razvito v Evropi, je več novosti doživelo v notranjosti, kjer so nekoliko osvežili materiale, glavna novost pa je povsem nova armaturna plošča z novim infozabavnim sistemom na samostoječem zaslonu na sredini armatuke s sedmimi palci premera, osempalčni prinaša tudi navigacijo, 3D grafiko in brezplačno funkcijo live, ki med drugim opozarja tudi na spremembo vremena. Že standardno omogoča povezovanje s pametnimi telefoni, notri sta dva USB priključka, telefone je možno polniti brez žice.
Precej so dodali tudi pri asistenčnih sistemih, tako bo prepoznaval pešce, kamere ponujajo pogled z vseh strani, radarski tempomat deluje po sistemu stop&go, kar pomeni, da vozilo ohranja varnostno razdaljo, sam zavira in tudi spelje. Ima tudi vse ostale pripomočke kot opozorilo za nenamerno prehajanje pasu. Za udobje sledijo posodobljeni sedeži s funkcijo gretja in hlajenja, nove so barve oblazinjenja, tudi obloga stropa je na izbiro v dveh barvah.
Od zdaj ga lahko poganjata dva dizelska in dva bencinska agregata, prav vsi pa so lažji in zadostujejo najnovejšim emisijskim standardom, okoli katerih je bilo v zadnjih mesecih toliko govora. Z usmeritvami Hyundaija, postati prepoznaven tudi po hibridih in električnih vozilih, je tucson prvi Hyundai, ki je na voljo tudi kot mehki hibrid, pri katerem bo za pogon skrbel tudi elektromotor z napetostjo 48 V. Pri Hyundaiju pojasnjujejo, da tu ne gre za električno vožnjo, ampak bolj kot pomoč pri speljevanju, pospeševanju in vožnji v klanec, kar naj bi se poznalo tudi v vozni dinamiki. Mehki hibrid (doda 12 kilovatov moči) naj bi bil prihodnje leto na voljo tudi v kombinaciji z 1,6-litrskim motorjem.
Na bencinski strani se ponudba začne z 1,6-litrskim GDI motorjem, ki je na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in razvije 97 kW (132 KM), medtem ko agregat T-GDI z enako prostornino ponuja 130 kW (177 KM) ter izbiro 6-stopenjskega ročnega ali 7-stopenjskega robotiziranega menjalnika z dvojno sklopko. Slednji je lahko na voljo tako z dvokolesnim kot štirikolesnim pogonom.
Na dizelski strani se cenik začne pri povsem novem 1.6-litrskem motorju, ki je na voljo v dveh izvedenkah. Šibkejša razvije 85 kW (116 KM), močnejša pa 100 kW (136 KM). Obe izvedenki sta na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na prednji kolesi, močnejšo pa si je mogoče omisliti tudi v kombinaciji s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko ter Hyundaijevim štirikolesnim pogonom HTRAC.
Najmočnejšo motorno izbiro predstavlja 2,0-litrski dizelski agregat, ki razvije 136 kW (185 KM) in je serijsko združen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, opcijsko pa z novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. S tem zmogljivim motorjem opremljeni Tucson se ponaša tudi s Hyundaijevim štirikolesnim pogonom, imenovanim HTRAC, ki s pomočjo zapore diferenciala poskrbi za enakomerno porazdelitev navora med prednjim in zadnjim kolesnim parom.
Najcenejši bencinski tucson stane 22.490 evrov, s popustom, ki bo v stalni ponudbi 2.500 evrov manj oziroma 19.990 evrov. Vstopni dizel vas bo z 2.500 evri popusta stal 22.690 evrov.
Začnite si zaslužiti 183 evrov na 274 evrov na uro, da bi delali na spletu od doma nekaj ur na …