Pri pnevmatikah je po navadi tako, da z obrabo dezena in gumo, ki zaradi vremenskih vplivov postaja vse trša, izgubljajo zanesljiv stik s podlago, še posebej na mokrem asfaltu, ko pnevmatika ne more več učinkovito odvajati vode.
Pnevmatika s tehnologijo EverGrip pa po zagotovilih Michelina deluje po obratnem principu, ki ji dovoljuje, da ohranja odličen stik s podlago tudi, ko je že dodobra obrabljena.
Pri njeni sestavi so namreč uporabili dodatno zmes silike, sicer značilne za zimske pnevmatike, v proizvodni proces pa so dodali tudi sončnično olje, kar naj bi pnevmatiki zagotovilo fleksibilnost v širšem razponu temperatur.
Druga skrivnost je v sestavi dezena. Pri običajni pnevmatiki kanali in kanalčki za odvajanje vode z obrabo običajno postajajo vse ožji, medtem ko je Michelinova pnevmatika narejena tako, da kanali z obrabo postajajo širši, zato obraba ne vpliva toliko na odvajanje vode.
Tretji trik nove pnevmatike pa so posebni "skriti" kanali, ki pri novi pnevmatiki niso vidni, z obrabo pa pridejo na plan in pomagajo pri učinkovitem odvajanju vode.
Aha, guma je guma, če zradiraš dva kompleta na leto je povsem vseeeno kako večno jo lahko naredijo. To so …
slišal sem da dobre gume prodajajo tudi v kik-u ;)
Ne se bati, globina profila bo še vedno igrala glavno vlogo, čeprav bo pnevmatika kot nova. Denar je denar, za …