Angela Merkel je ob obisku sejma, ki je bil do četrtka odprt le za strokovno javnost, podprla nemško avtomobilsko industrijo na njeni digitalni poti. Korak za korakom se človeštvo bliža popolnoma avtomatizirani vožnji. Potreben pa je postopen napredek, da bodo ljudje lahko sproti pridobivali zaupanje v sisteme, je poudarila.
Nemška kanclerka je pozdravila tehnologije, ki bodo v prihodnje omogočile avtomobile brez voznika. To je namreč tema letošnjega sejma, ki si ga je Merklova tudi ogledala. Pomembne teme pri tem so prenos informacij in njihovo varovanje ter standardizacija.
Migrantom delavna mesta v avtoindustriji
Merklova se ni mogla izogniti aktualni migrantski krizi, ki prežema Evropo. Podjetja je pozvala, naj migrantom zagotovijo poklicne priložnosti tako v smislu delovnih mest kot tudi praktičnega izobraževanja. Po takojšnjem sprejemu je integracija tisoče ljudi zelo zahtevna naloga, je opozorila. Je pa bilo že veliko narejenega, za kar se je zahvalila.
Sicer pa je menila še, da je še naprej inovativna avtomobilska industrija izrednega pomena za gospodarski razvoj Nemčije in Evrope.
Potrebna bo zaščita podatkov
Avtomobilsko združenje VDA je kanclerko pozvalo k nadaljevanju pogajanj o prostotrgovinskih sporazumih s Kanado, z ZDA, Indijo in Japonsko. Predsednik združenja Matthias Wissmann je opozoril tudi na potrebo po novih mednarodno usklajenih standardih na področju zaščite podatkov. Digitalizacijo avtomobilske industrije vidi kot priložnost, pri kateri lahko Nemčija zavzame vodilni položaj.
Gre za "kvantni skok" k povezani in avtomatizirani vožnji, je dejal Wissmann. Sistemi asistenc bi lahko voznikom z rok vzeli veliko skrbi in poskrbeli tudi za več varnosti. V 90 odstotkih vseh prometnih nesreč namreč svoj del odigra človeški dejavnik.
Je že zavohala nove sužnje.
Ne samo dežela, tudi nemški avtomobili ne bodo več to kar so bili.
Morda pa bi Avstralski premije hotel priti na čelo EU ...