Volkswagen kmalu na trg z lastnimi mobilniki

Foto: Opel
Foto: Opel
Proizvajalci na salonu v Frankfurtu vehementno napovedujejo, da postajajo avtomobili pametni mobilniki na kolesih. Pri tem jih podpirajo tudi potencialni kupci, trdijo. A vse ni tako enoznačno ...
Oglej si celoten članek

Ena od pomembnih tem salona IAA v Frankfurtu so tehnologije povezljivosti. Avtomobili so s hitro razvijajočimi se infotainment sistemi stopili na vlak sprememb, ki so jih v zadnjih letih narekovali predvsem pametni mobilniki, tablice, socialna omrežja in drugi moderni trendi digitalnega sveta. 

Šef Volkswagna (trenutno največji proizvajalec na svetu!) Martin Winterkorn je tako jasno napovedal, da bodo do leta 2020 pri koncernskih znamkah vse svoje avtomobile spremenili v "pametne mobilnike na kolesih." Avtomobili torej pridobivajo povsem nove vloge, ki nikakor niso povezane zgolj s kotaljenjem po cestah. 

PREBERITE ŠE: 

Volkswagen načrtuje, da bodo njegovi avtomobili lahko sprejemali in oddajali podatke. Ne gre le za vzpostavljanje stika s socialnimi omrežji, temveč tudi za področja napredne navigacije in še bolj komuniciranja med vozili in infrastrukturo. 

Kupci si sicer želijo, a "stari" trgi precej previdnejši

Takšne smele napovedi, ki jih ima v mislih še več drugih proizvajalcev, proizvajalci podpirajo tudi z različnimi bolj ali manj neodvisnimi raziskavami. Po zadnji z naslovom "Cars Online", predstavljeni prav na salonu IAA, tako kar 49 odstotkov mladih potencialnih kupcev napoveduje, da bo v svojem naslednjem avtomobilu imelo napredne sisteme za povezovanje s telefoni, kot sta Googlov Android Auto ali Applov Carplay.

V anketi je sodelovalo več kot 7.500 kupcev iz sedmih držav, med njimi iz Evrope iz Nemčije, Francije in Velike Britanije, torej treh največjih trgov. Je pa zanimivo, da so najbolj zagreti za novotarije prav kupci na razviajočih se trgih, torej v Indiji (kar 81 odstotkov), Kitajske in Brazilije, medtem ko so v ZDA in Evropi bolj zadržani. V ZDA si želi napredno povezljivost med mobilnikom in telefonom le 29 odstotkov mladih kupcev, v Veliki Britaniji pa komaj 26. 

Največ pomislekov imajo vprašani zaradi varovanja zasebnosti. Je pa po isti raziskavi kar štiri petine vprašanih potrdilo, da jih avtonomna vožnja, ko bi bil avto vsaj del poti sposoben prepeljati z minimalnim "vložkom" voznika, zelo zanima in so zanjo pripravljeni dodatno plačati. 

 dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 14:59 16. September 2015.

    navigacija in prostoročno telefoniranje sta že dobra, mogoče še poslušanje mp3-jev iz telefona, vse ostalo je pa odvečna motnja pri …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.