GLA je še edini kompaktni model, ki še ni narejen po najnovejših Mercedesovih smernicah. To se bo kmalu spremenilo, saj še ta teden sledi premiera nove generacije, ki je narejena na MFA2 platformi.
To pomeni, da bo novinec krepko večji, saj so medosno razdaljo raztegnili za tri centimetre, kar prinaša več prostora za potnike na zadnji klopi in tudi več prostora v prtljažniku. Druga generacija GLA-ja bo tudi višja, a hkrati krajša za dva centimetra v primerjavi z aktualnim modelom.
Tako kot A in B razred, CLA, GLB bo tudi GLA dobil moderno kabino z digitalno instrumentalno tablo z zasloni velikosti od 7,0- do 10,25-palca (odvisno od opreme), kakovostnejše materiale, sedeže, ki tudi hladijo in masirajo in prezračevalnike oblike letalske turbine.
Posebno mesto je pripadlo večpredstavnostnemu sistemu MBUX (Mercedes-Benz User Experience), ki s pomočjo umetne inteligence in spomina omogoča napredno upravljanje, ki je možno tudi z glasom.
V motorni paleti naj bi bila dva bencinska in dva dizelska motorja, ročni in samodejni menjalnik, na voljo pa bo tudi s pogonom na vsa štiri kolesa. Kasneje naj bi bile na voljo tudi druge različice, govori se o AMG in morda tudi GLA coupe.