Konec oktobra leta 2016 so se na spletu pojavile skice X-class koncepta, s katerim so pri Mercedes-Benz napovedovali osvojitev teritorijev, v katerih doslej še niso imeli pravega predstavnika. Leto kasneje se je na cestah pojavil razred X, ki je imel nalogo pickupe oziroma poltovornjake spremeniti v premium vozila.
Razred X je sicer plod skupnega sodelovanja Mercedes-Benza z alianso Renault-Nissan, saj se tudi Renaultov pick-up alaskan zelo navezuje na model nissan navara, ki je bil pred kratkim oblikovno in tehnološko prenovljen oziroma nadgrajen.
Pri nemškem Automobilwoche, kjer se sklicujejo na vire znotraj tovarne, so objavili, da naj bi pri Mercedesu po le dveh letih trženja zdaj razred X ukinili in na ta način zmanjšali stroške, ki ogrožajo njihov cilj v povezavi z dobičkom.
Mercedes je s poltovornjakom ciljal na globalni trg, kjer je povpraševanje po tovrstnih vozilih ogromno. A so lani v Evropi, Avstraliji in Južni Afriki prodali le 16.700 modelov.
Pri Automotive News Europe so zapisali, da je začetna cena v Nemčiji, ki je 37.294 evrov, previsoka, hkrati pa je konkurenca na trgu poltovornjakov, kjer so še VW amarok, ford ranger, toyota hillux, mitsubishi L200, velika.
Pick-upi so moderni v Ameriki, ne pri nas, zato se tu razen izjem ne prodajajo, Za prodor v Ameriko pa …