Med desetimi najbolj prodornimi tri kitajske znamke

Foto: Volkswagen
Foto: Volkswagen
Objavili so lestvico najbolj inovativnih avtomobilskih znamk. Žezlo je trenutno še v nemških rokah.
Oglej si celoten članek

Center of Automotive Managment je objavil letno poročilo o avtomobilskih znamkah z največ inovacijami. Ocenili so 645 različnih inovacij iz 30 svetovnih avtomobilskih podjetij, glavnina pa se nanaša na električni pogon, avtonomno vožnjo in povezljivost. 

Temeljna ugotovitev je, da so nemški proizvajalci uspeli ujeti Teslo. Ta je še vedno prvak na področju inovacij polnilne tehnologije, a sta se uspela pred njim na prvo in drugo mesto uvrstiti Volkswagen in Daimler. Prvi je strokovnjake prepričal predvsem na področju elektromobilnosti in naprednih vmesnikov, kot je HUD projekcijski zaslon z obogateno resničnostjo. Daimler pa je tako visoko na lestvici zaradi napredka pri tehnologiji avtonomne vožnje in operacijskega sistema MBUX. Volkswagen je imel skupaj 67 inovacij, od tega 24 premiernih rešitev na svetu.  

Foto: Nio Nio ET7

Druga ugotovitev pa je, da prihajajo Kitajci. Med deseterico so se letos prvič uvrstile kar tri njihove znamke, najvišje na petem mestu SAIC, takoj za četrtim BMW. Sledita še Great Wall in Geely, ki ima v lasti znamko Volvo. Kitajcem je skupno predvsem, da so zelo močni na področjih, ki bodo v prihodnosti pri avtomobilih in kupcih še posebej pomembna, v prvi vrsti pri povezljivosti. Vidi se zaledje, ki ga imajo v kitajskih velikanih, kot so Alibaba, Tencent in Baidu.

Nekje vmes so močni koncerni Hyundai, Ford, General Motors in Fiat Chrysler, ki je danes del koncerna Stellantis.

Med razočaranji na lestvici so japonske in francoske znamke. Največji proizvajalec na svetu Toyota se je uvrstila na 13 mesto, Honda na 18. Renault je ujel 14. mesto, znamke iz zdaj že nekdanjega koncerna PSA pa 17 mesto. 

Vodja študije Stefan Bratzel poudarja, da so inovacije ključne za prihodnji razvoj znamk, še posebej v času velike preobrazbe. "A številni proizvajalci nimajo potrebnih znanj in sredstev, da bi uspešno izšli iz preobrazbe," njegove besede povzemajo pri Automobilwoche. 

Ključno za preživetje bo tako še tesnejše sodelovanje med znamkami.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.