Obnova severne ljubljanske obvoznice je končana. Na Darsu so sprostili promet, voznikom pa ni treba več voziti po dveh zožanih pasovih, toreJ dvosmerno zgolj po levi polovici hitre ceste.
Obsežna obnovitvena dela so potekala od sredine meseca junija, obnovljeno pa je bilo nekaj več kot tri kilometre dotrajanega cestišča hitre ceste v obeh smereh ter priključki. Obnova cestišča je potekala v poletnem času, ko je na ljubljanski obvoznici v povprečju tudi za desetino manj prometa kot običajno, manj izrazite so tudi prometne konice.
Prvi večji posegi po 33 letih
Obnovitvena dela so potekala v štirih fazah, šlo pa je za prvo večjo obnovitveno delo na odseku med Celovško cesto in Tomačevim. Dela na odseku, ki je bil prometu predan leta 1983, so vključevala zamenjavo zgornjega ustroja ceste, širitev vozišča ob zunanjem robu za vzpostavitev zapore C2+2 (dva začasna pasova v vsako smer na enem smernem vozišču), lokalne sanacije in preplastitev predmetnih priključkov, zamenjavo jeklene varnostne ograje (JVO), zamenjavo betonske varnostne ograje (BVO), novo razsvetljavo, novo horizontalno in vertikalno signalizacijo, ureditev odvodnjavanja in ureditev bankin. Posebna pozornost je bila namenjena vodovarstvenem območju Ljubljanskega polja, saj je izvajalec moral upoštevati vse ukrepe za zaščito podzemne vode.
grega.prebil@zurnal24.si