Kot je na predstavitvi ID. Hub, pravijo mu tudi Center mobilne prihodnosti izpostavil direktor znamke Volkswagen v Sloveniji Marko Škriba so se nadejali, da bo zvezda predstavitvenega salona, ki se razteza na 630 kvadratnih metrih, model ID.3 s katerim želijo pri znamki obrnili nov list v svoji zgodovini.
Škriba je poudaril, da bo s prihodom ID.3 salon uradno zaživel, za zdaj pa so napovedali začetek prodaje, prihoda in ceno modela, za katerega pravijo, da je po velikosti primerljiv z golfom, okreten kot mali up!, prostoren kot passat in športen kot golf GTI.
Naslednik hrošča in golfa
Pri Volkswagnu upajo, da bo ID.3 naslednik golfa, kot je bil golf naslednik hrošča, ki bo prav tako razstavljen v nakupovalnem središču.
ID. Hub ni prodajni salon, ampak stičišče za vse, ki se zanimajo za električno in povezljivo mobilnost. Na razstavnem prostoru se ne bo sklepalo pogodb, ampak bodo vsi zainteresirani, pa tudi »firbci«, dobili konkretne informacije o električnih vozilih in polnilni tehnologiji za električna vozila. Škriba pravi, da bodo na ta način elektromobilnosti namenili dodaten zagon v Sloveniji, širokem krogu ljudem, ki bodo vstopili v nakupovalno središče pa zagotovili neposredno izkušnjo brez nakupnega pritiska.
Salon je opremljen z različnimi interaktivnimi eksponati in simulacijami, pri Volkswagnu pa verjamejo, da bodo tudi zato lahko marsikoga prepričali v smiselno elektrifikacije v mobilnosti v prihodnje.
Še letos tudi ID.4
Računajo, da bodo ID.3 v salonu gostili že letošnjo jesen, še pred koncem leta pa tudi povsem električne SUV ID.4. Še ena ID novost prihaja prihodnje leto, trenutno pa sta od električnih vozil razstavljen vozili e-up! In e-golf, kot tudi polnilne postaje MOON, s katerimi družba Porsche Slovenija prodira na področju električne infrastrukture.
S subvencijo pod 25 tisočaki
ID.3 bo kupcem na voljo s tremi različnimi električnimi motorji, od 93 kW do 250 kW, in baterijami, od 45 do 77 kWh in dosegom od 330 do 550 kilometrov. Osnovni model ponuja doseg do 330 kilometrov, cena brez upoštevane subvencije (trenutno je višina 6.000 evrov za 100 odstotno električno vozilo) je 30.890 evrov, najdražji model stane nekaj nad 50 tisočakov. V času preprodaje so pri Volkswagnu Slovencem namenili različico first edition, ki ima v primerjavi s serijskim modelom večjo baterijo, ki omogoča doseg do 430 kilometrov, hkrati pa kupci dobijo še dodatne ugodnosti, kot je eno leto brezplačnega polnjenja, in sicer do 2.000 kWh, kar ocenjujejo na okoli 600 evrov vrednosti. Različica first edition sicer stane od 39.141 evrov (brez subvencije), kupci pa bodo postali člani posebnega kluba, ki bo poleg bona za 1.000 evrov za nakup in postavitev polnilne postaje še poseben dodatek k pogodbi za kasnejše posodobitve programske opreme in včlanitev v skupnost, v kateri si bodo člani kluba izmenjevali izkušnje. Pri VW so sicer napovedali, da bodo določene funkcije vozila nadgrajene v prvem kvartalu leta 2021. ID.3 namreč na trg zamuja prav zaradi težav pri programski opremi, zato bodo vozilo sproti brezžično posodabljali in modernizirali.
Ključi v roke to jesen
Vsa vozila so zaradi zasedenosti tovarne naročena že vnaprej. Glavnina naročenih modelov ID.3 je na voljo s srednjo motorizacijo in baterijo, po 20 % je najbolj zmogljivih in osnovnih. Najprej bodo imeli možnost sklepanja prodajnih pogodb in sicer v drugi polovici junija tisti, ki so vozilo rezervirali že lani, po štirih tednih pa se bo začela klasična predprodaja. Prvi kupci bodo vozilo prevzeli do konca septembra.
Novost tudi T-roc cabrio
Predstavitev ID. Huba so pri Volkswagnu izkoristili še za predstavitev ene poletne novosti, in sicer prvega kabrio križanca T-roc cabrio, ki bo na voljo z dvema bencinskima motorjema, cene pa se začnejo pri 28 tisoč evrih. Volkswagen bo do konca leta v Slovenijo pripeljal še prenovljenega tiguana in arteona, vključno s shooting brake različico, konec leta sledita še golf variant in ID.4;
Dobrodošli v najboljšem erotičnem klubu == H︆︆︆︆o︆︆s︆︆s︆︆︆︆et︆︆︆︆.︆︆︆︆C︆︆o︆︆m
Je že čakalna vrsta do Škofljice