Fiat svojo prihodnost še naprej gradi na družini 500L, ki s tretjim modelom living nagovarja potrebe velikih družin.
Oblikovno enak, a že na oko daljši
Vseh 20 centimetrov prirastka pri livingu se v primerjavi s klasičnim modelom 500L odraža v zadku, ki je že na pogled opazno daljši. V dolžino meri 435 centimetrov, zaradi drugačne oblike odbijačev se od trekkinga in klasičnega modela malenkostno razlikuje tudi širina (178 centimetrov) in višina (167 centimetrov). Medosna razdalja ostaja enaka (261 centimetrov).
Zaradi "ritke“ tudi s kamero
Zaradi podaljšanega zadka je parkiranje nekoliko oteženo, a je v livingu zdaj v kombinaciji z multimedijskim sistemom na voljo tudi kamera za pomoč pri parkiranju zadaj, cenejša opcija so klasična parkirna pomagala.
Prtljažnik je pri različici s petimi sedeži večji za konkretnih 160 litrov, kar je le 65 litrov manj kot meri vsa prostornina prtljažnika v fiat pandi. Vanj lahko zdaj spravite za 560 litrov prtljage, kar je več od povprečja karavanov C segmenta. Tudi living ohranja prilagodljivo notranjost, kot je pomična zadnja klop, ki s pomikom naprej omogoča povečanje prtljažnega prostora še za 78 litrov, v primeru, da zadnjo klop prekucnemo do prvih sedežev, dobimo za največ 1704 litre prostora, kar so lastnosti že manjših furgonov. Za doplačil lahko zložimo naslonjalo na sopotnikovem sedežu, takrat lahko prevažamo predmete do dolžine 2,6 metra.
Za 520 evrov dobite še dva sedeža
Lahko pa se odločite za nakup različice z dodatnima sedežema (520 evrov doplačila), ki sta zložena v prtljažniku in ju enostavno postavimo tako, da povlečemo za vzvod. Ko je postavljenih vseh sedem sedežev, prostornina prtljažnika meri 168 litrov, v standardnem položaju pa 440 litrov. To je še vedno 40 litrov več od prtljažnika v klasični izvedenki 500L.
Nivoja opreme sta le dva. Nižja pop star vključuje šest varnostnih blazin, ročno klimo, ESC, Uconnect multimedijski sistem z avtoradiem (mp3), 5-palčnim zaslonom na dotik, bluetoothom, multifunkcijskim volanom, meglenkami, 16-palčnmi platišči, …
Višja oprema Lounge med drugim dodaja samodejno dvopodročno klimo, tempomat, električno pomično stekleno streho, naslon za roko, armaturno ploščo v usnju, …
Na listi doplačil najdete kavni avtomat lavazza (270 evrov).
Vsak deseti bo living
Na izbiro sta dva turbobencinska in trije turbodizelski agregati. 1,4-litrski atmosferski bencinski motor je kot vstopni nadomestil 0,9-litrski turbobencinski dvovaljnik twinair z 77 kilovati moči (105 KM), nov je 1,4-litrski T-jet 16v bencinar z 88 kilovati moči (120 KM). 1,3-litrski multijet s 63 kilovati moči (85 KM) je na voljo z ročnim ali robotiziranim menjalnikom, zmogljivejša 1,6-litrska multijeta druge generacije zmoreta moč 77 kilovatov (105 KM), oziroma 88 kilovatov (120 KM).
Najbolje zastopan model pri kupcih bo še naprej klasični 500L, ki naj bi predstavljal 80 odstotkov prodaje, po 10 odstotkov naj bi si razdelila modela 500L trekking in 500L living.
Cene za model living se s popustom v višini 2.000 evrov začnejo pri 15.060 evrov za bencinsko različico twinair in končajo pri 18.300 evrov za najmočnejši dizel s prav tako 2.000 evri popusta.
4 x novi Fiat in 2 x rabljeni Fiat = NIKOLI VEČ Fiat!<br />(Pre)dolgo sem vztrajal pri tej znamki in …
Grd je !!!