Lexus LC je novost v prodajni ponudbi v Sloveniji. Trg prestižnih kupejev, katerih glavni predstavnik je bržkone mercedes-benz S kupe, pri nas sicer ni ravno velik, a svojo priložnost na njem odslej išče tudi japonski premijski proizvajalec. Ob tem stavi na vozniško izkušnjo, prestižno notranjost in zmogljiv pogon.
Avto je narejen na novi platformi, ki je za luksuzne avtomobile prilagojena Toyotina TNGA platforma. Je pa še bolje prilagojena za vodljivost in udobje, ki ga zahtevajo premijski avtomobili.
Posebnost lexusa LC je tudi, da je predvsem znotraj v veliki meri izdelan ročno, saj vsakega izdela poseben mojster z dolgoletnimi izkušnjami - takumi.
Avto je na voljo v dveh pogonskih različicah, ki jih pri imenu loči le črka "h", a sta si med seboj zelo različni. LC 500h s 3,5-litrskim atmosferskim V6 motorjem in naprednim elektromotorjem predstavlja naslednji rod hibridne tehnologije, saj gre za prvi model, ki se ponaša z Lexusovim večstopenjskim hibridnim sistemom. Pogonski sklop ima 264 kW (359 KM) moči.
Še prestižnejši pa je model LC 500, ki ga poganja 5,0-litrski atmosferski V8 motor z novim 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom z neposrednim prestavljanjem, ki zmore 351 kW (477 KM). Slednji je še 0,3 sekunde hitrejši do 100 km/h, sprint opravi po 4,7 sekunde.
Začetna cena v Sloveniji za lexusa LC je 112 tisoč evrov.
dezurni@zurnal24.si