Ekipa Tire Reviews se je odpravila na vrh severnega polotoka Keweenaw v Michiganu, kjer je sneg suh, globok in kjer je tudi testna steza za temeljito raziskavo oprijema pnevmatik. V test so vključili tudi letne pnevmatike, ki so se pričakovano na snegu izkazale za zelo slabe.
Pri testiranju so bile uporabljene zimske pnevmatike Michelin X-Ice snow, ki so jih soočili s celoletnimi pnevmatikami Michelin Pilot Sport All Season 4, medtem ko je bila poletna guma Michelin Pilot Sport 4S. Po pričakovanjih so se zimske pnevmatike X-Ice Snow najbolje obnesle v vseh kategorijah, vključno s časom, potrebnim za pospeševanje, zaviranje in tudi pri vožnji po celoten krogu zasnežene steze.
Najpomembnejše je, da imajo zimske pnevmatike najboljši oprijem v vseh situacijah, tudi v ovinkih. Presenetile so celoletne pnevmatike, Michelin Pilot Sport All Season 4, ki so se izkazale za zelo solidne. Čeprav je bil čas kroga 23 sekund daljši od tistega, ko je bilo vozilo »obuto« v zimske pnevmatike, so bile razlike med pospeševanjem in zaviranjem merjene v nekaj sekundah. Zares zanimiv je bil start z mrtve točke na hribu. Michelinove celoletne pnevmatike so se izkazale za presenetljivo dobre. Še vedno pa niso na ravni zimskih pnevmatik. Na spletem gumarskem kanalu ugotavljajo, da bi bile celoletne gume dobra alternativa za voznike, ki se redko vozijo po snegu.
Več pa v videu.
Google je vsak teden plačal spletno delo od doma od 6000 do 10000 evrov. Od Googla sem prejel prvi mesec …