Lamborghinjeva zgodba z biki se nadaljuje

Foto: Lamborghini lamborghini temerario Foto: Lamborghini lamborghini temerario Foto: Lamborghini lamborghini temerario Foto: Lamborghini lamborghini temerario Foto: Lamborghini lamborghini temerario Foto: Lamborghini lamborghini temerario Foto: Lamborghini lamborghini temerario Foto: Lamborghini lamborghini temerario Foto: Lamborghini lamborghini temerario Foto: Lamborghini lamborghini temerario Foto: Lamborghini lamborghini temerario Foto: Lamborghini lamborghini temerario Foto: Lamborghini lamborghini temerario Foto: Lamborghini lamborghini temerario Foto: Lamborghini lamborghini temerario
Lamborghini huracan se je upokojil, z njim pa tudi motor V10. Naslednik temerario ima namreč motor V8, a z električnim dodatkom.
Oglej si celoten članek

Pri Lamborghiniju svojemu superšportnemu novincu temerariu pravijo visoko zmogljivo elektrificirano vozilo oziroma HPEV. To pomeni, da se pod motornim pokrovom skriva priključno hibridni sklop iz 4-litrskega biturbo motorja V8 in treh elektromotorjev, enega zadaj in dveh na prednji premi. Razvijejo sistemsko moč 677 kW (920 KM). To zadostuje, da superšportnik sto kilometrov doseže v vsega 2,7 sekunde.

Foto: Lamborghini lamborghini temerario

Hibrid namesto atmosferske moči

Pri Lamborghiniju so motor V8 razvili povsem na novo in nima veliko skupnega s prejšnjim desetvaljnikom. Obe vrsti valjev sta vgrajeni pod medsebojnim motom 90 stopinj, ročična gred je tipa "flat plane", torej s 180-stopinjskim kotom med priključki za ojnice iz titana, k največji moči 588 kW (800 KM), ki je na voljo med 9.000 in 9.750 vrtljaji, pa pripomoreta tudi dva turbo polnilnika.

Za prenos motorne moči na kolesa skrbi osemstopenjski dvosklopčni menjalnik, ki je prečno vgrajen za motorjem in tehta manj kot sedemstopenjski menjalnik iz huracana. Trije 150-'konjski' (110 kW) motorji poskrbijo, da se skupna moč dvigne na omenjenih 677 kW (920 KM) in da ima lamborghini temerario štirikolesni pogon.

Foto: Lamborghini lamborghini temerario

Prednja motorja lahko sicer temerariu zagotovita tudi povsem električni pogon. Trije elektromotorji temerariu v primerjavi s hurracanom zagotavljajo tudi za 50 odstotkov manjši ogljični odtis. Elektrika je sicer shranjena v bateriji s kapaciteto 3,8 kilovatne ure, ki se jo na 7-kilovatnem polnilniku napolni v pol ure, s proizvodnjo elektrike pa jo polni tudi zadnji elektromotor, ki opravlja tudi vlogo zaganjalnika.

Elektromotorji so temerariu zagotovili tudi veliko sposobnost natančnega razporejanja navora, kar mu pomaga predvsem v tesnih zavojih in zagotavlja več stabilnosti v hitro voženih dolgih ovinkih. Ker je razporejanje navora zaupano predvsem elektromotorjem, manj pa zavoram, naj bi po zagotovilih znamke vožnja zagotavljala veliko bolj naravne občutke. Temerario je sicer opremljen s petimi voznimi načini, citta, strada, sport, corsa in corsa plus, ter tremi hibridnimi načini recharge, hybrid in performance. K temu je dodan še drift način s tremi stopnjami nastavitev.

Foto: Lamborghini lamborghini temerario

Šesterokotniki

Ko gre za videz, je temerario s klinastimi oblikami nezmotljivo lamborghini. Veliko je tudi heksagonalnih oblik, ki so najbolj očitne na dnevnih lučeh. Vgrajene so na spodnji del odbijača in vključujejo tudi zračni tunel, ki skupaj s kanali pod žarometi skrbi za hlajenje zavor. Tik pred zadnjima kolesoma pa sta še dva velika zračnika za hlajenje motorja, ki jima pomagata tudi zračnika na zgornjem delu karoserije. Šesterokotniki se pojavljajo tudi zadaj, predvsem na preprostih zadnjih lučeh in sredinski izpušni cevi.

Šesterokotna tema so nadaljuje tudi v potniški kabini, predvsem na zračnikih in volanskem obroču. Zagonski gumb ostaja pod rdečo zaščitno oplato, ostaja pa tudi neposredni gumb z zagon "launch controla".  Športni voznikov sedež se lahko nastavlja v kar 18 smereh, v notranjosti pa prevladujejo razkošni materiali, od karbona do usnja in semiša. K več prostora pripomore tudi nova aluminijasta šasija s prostorskim okvirjem.

Foto: Lamborghini lamborghini temerario

V sodobnem avtomobilu pričakujemo predvsem visoko stopnjo digitalizacije in tudi temerario na tem področju ne razočara. Pred voznikom je tako 12,3-palčni zaslon digitalnih merilnikov, sovoznik ima lastni 9,1-palčni zaslon, osrednji del pa predstavlja 8,4-palčni centralni zaslon, s katerega lahko določene funkcije prestavimo na pomožne zaslončke na spodnji strani. Na voljo so tudi tri kamere in "zapisovalnik spominov", ki vozniku omogoči, da zabeleži do dve minuti vožnje. Kamere omogočajo tudi uporabo aplikacije Lamborghini Telemetry 2.0, ki na dirkališču zagotavlja potrebne podatke o vožnji.

dezurni@styria-media.si

Foto: Lamborghini lamborghini temerario

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 08:31 20. Avgust 2024.

    Bo nemški bojkot začel proces razgradnje (in propada) Tesle?Če nemec nekaj reče,potem se to zgodi

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.