Korak naprej, a najbolj pri opremi

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Cee'd je prvi resni konkurent Kie v razredu C. Po prenovi je vsaj s ceno in opremo, ki jo ponuja, še bolj konkurenčen, za kaj več pa bo vseeno treba izboljšati vozne lastnosti.
Oglej si celoten članek

Cee'd se po prenovi na zunaj bistveno ne razlikuje od predhodnika. Sodobni elementi, kot je preoblikovan motorni pokrov, agresivnejši odbijači in nova žarometa s črno notranjo obrobo, so premalo, da bi govorili o novi obliki, ki pa je tudi zahvaljujoč novim platiščem, obilici kroma in spremenjenemu odbijaču na zadku, ki je krasil testno sportpack različico, vseeno očem bolj privlačna in elegantna.

Notranjost še vedno ponuja veliko prostora in predalčkov za večje in manjše predmete, a je žal trde plastike, ki je sicer kakovostna in dobro obdelana, še vseeno preveč. Novi sedeži so bolj udobni kot pri predhodniku, vendar smo pogrešali več bočnega oprijema. Očem bolj prijazni so spremenjeni merilniki (Supervision), ki pomirjajo s posebno osvetlitvijo. Pozdravljamo, da je nova sredinska konzola obrnjena proti vozniku, ki ima dober pregled nad vsemi gumbi, tudi dovolj zmogljivo dvoobmočno klimatsko napravo (prej je bila enoprostorska). Novost je tudi prtljažni prostor z dvojnim dnom, ki je pri testni petvratni različici ponudil zadovoljivih 340 litrov prostora, ob podrtju zadnje klopi pa kar 1.300 litrov.



Testni cee'd je bil založen z vsemi novostmi, vključno z zelo solidnim avdio sistemom nove generacije in novim velikim osrednjim informacijskim sistemom z delovanjem na dotik, ki vključuje tudi dobro navigacijsko napravo s trdim diskom v velikosti 8 GB. Vse našteto lahko le hvalimo, uporaba navigacijske naprave ni težavna in jo v hipu lahko osvoji vsak, treba se je navaditi le na prstne odtise, ki jih pušča upravljanje 6,5-palčnega barvnega ekrana na dotik.

Vse le ni tako, kot bi moralo biti. Pogrešali smo avtomatski vklop žarometov, minus pa smo podelili tudi premalo informativnemu volanskemu obroču. Ta ponuja tudi stikala za upravljanje z avdio napravo in potovalnim računalnikom, a je stikalo nameščeno nekoliko nerodno na dno volanskega obroča.

Sicer natančni šeststopenjski ročni menjalnik je manj všečne oblike, za bolj športno vožnjo bi moral imeti krajša prestavna razmerja, a je zato bolj po meri ekoloških voznikov. Slednjim v prid je menjalnik kombiniran z 1,6-litrskim agregatom z variabilnim turbopolnilnikom, ki sicer na papirju premore 94 kilovatov (128 KM) moči, a jih voznik v praksi ne občuti. Turboluknja v nizkih vrtljajih je občutna. Kljub vsemu je motor bistveno boljša izbira v primerjavi s predhodnikom, ki je zmogel le 85 kilovatov (115 KM). Poraba je bila pri mešanem ciklu (mesto-magistralne ceste) le nekaj nad šestimi litri, kar je pohvalno. Da ne bi bili prikrajšani tudi tisti vozniki s športno žilico, skrbi zelo dobro odmerjeno podvozje, ki je kos tudi hitrejšim vstopom v ovinek.



Tako bogato opremljeni cee'd s sedemletno garancijo stane 17.050 evrov, kar je zagotovilo, da jih bomo kljub naštetim pomanjkljivostim, ki jih je še vedno manj kot dobrodošlih novosti, na cesti videvali veliko.

Podatki o vozilu: Kia cee'd 1,6 CRDi LX sportpack
Vrsta: štirivaljni vrstni turbodizelski
Moč: 98 kW (128 KM) pri 4000 vrt/min
Navor: 260 Nm pri 190 –2.750 vrt/min
Poraba: 6,1 litra/100 kilometrov (test – mešani cikel), 118 gramov CO2
Zmogljivosti: 197 km/h, 11,5 sekunde od 0–100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.260 x 1.790 x 1.480, medosna razdalja 2.650
Prtljažnik (v litrih): 340–1.300
Masa: 1.458 kg
Cena: 16.700 evrov (osnovni)/17.050 evrov (testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.