BMW je sporočil, da so po devetih letih zaključili s proizvodnjo modela i3. Izdelovali so ga v svoji tovarni v Leipzigu. Ravno pred nekaj dnevi je s proizvodnega traku prišel primerek številka 250 000, kar je za pionirski model zelo lep dosežek.
BMW i3 je bil posebnež svoje dobe in znamkin zastavonoša naprednosti znotraj majhnih mer. Pozornost je leta 2011 pritegnil že kot koncept, v proizvodnjo pa vstopil z le malenkostmi prilagoditvami pri obliki. Gre za enega prvih uspešnih električnih avtov, še posebej med premijskimi znamkami. Tekom njegovih devetih leto proizvodnje lahko spremljamo tudi velikanski razvoj, ki se je v tem času zgodil pri električnih avtih.
Izredno lahek, masa manj kot 1.300 kilogramov
Izdelan je na platformi, ki je mešanica aluminija, magnezija in ogljikovih vlaken, zato je kljub baterijam tehtal le dobro tono. Ekstravagantno obliko so dodatno zaznamovali dvobarvna zunanjost, samomorilska zadnja vrata in prtljažna vrata iz stekla.
Notranjost je bila oblikovana zelo zračno in svetlo, tehnološko pa so ga stalno posodabljali, tako da je z leti dobil vse boljšo baterijo in vse daljši doseg, ki je pri 42 kWh bateriji na koncu znašal dobrih 300 km po WLTP. To je neprimerljivo več kot pa prva generacija, ki je imela 21,5 kWh baterijo in le okoli 120 kilometrov dosega z enim polnjenjem.
V prvih letih so sicer izdelovali tudi različico s podaljševalnikom dosega, s katero so skušali premagati strah pred premajhnim dosegom.
e-pejček!