Ob vsem rompompomu glede uvajanja novih standardov WLTP v avtomobilsko industrijo, ki naj bi kupcem dali bolj verodostojno sliko o porabi njihovih novih avtov, so si pri Auto Bild oziroma sesrski ediiciji Auto Bild Klassik zastavili vprašanje, kakšna pa je bila poraba v časih, ko ta ni bila tako pomembna.
Tako so v realnem prometu testirali kar 80 različnih modelov avtomobilov, ki danes sodijo že med starodobnike. Vsak je moral prevoziti 155 kilometrov poti, ki je vključevala avtocesto, podeželje in mesto. Le na avtocesti so jim malce pogledali skozi prste in je bilo dovolj, če so dosegli 70 odstotkov deklarirane končne hitrosti.
Končna ugotovitev je, da današnji moderni avtomobili niso posebej varčnejši. Pri tem imata veliko vlogo gotovo dejstvi, da so moderni avti povprečno precej večji in težji. Prvak pa je avto, ki je bil pred dobrimi 30 leti ljubljenec tudi slovenskih voznikov.
Prvih deset:
1. VW golf 1 diesel: povprečje 3,9 litra/100 km
2. Borgward hansa 1800 d: 4,6
3. Fiat nuova 500: 4,8
4. Trabant 601 S Universal: 5,3
5. Škoda 120 L: 5,3
6: Renault 4 GTL: 5,3
7. Neckar jagst (licenčni fiat 600): 5,4
8. Borgward isaella: 5,8
9. Renault dauphine: 5,8
Verjetno ni presenečenje, da je na spodnjem delu lestvice največ ameriških križark z velikanskimi motorji:
Zadnjih 10:
71. Chevrolet corvette C3: 14,9
72. Ferrari 412: 15,0
73. Mercees 450 SEL 6.9: 15,8
74. Ford LTD station wagon: 16,6
75. Daimler double-six serie III: 16,9
76. Chrysler new yorker brougham: 17,3
77. Lincoln continental Mk III: 17,3
78. Rolls-royce silver cloud III: 18,2
79. Oldsmobile 98 convertible: 23,5
Z zadnjo vrstico pa si se izdal, da nimaš pojma kako hudo so se lestvice zanesljivosti obrnile in kjer sta …
@praufo: se popolnoma strinjam. Sicer pa so sami priznali, da to ni (več) "das auto". Reklamirajo le še kmetijske dodatke...
še dobro, da mamo žurnal, tukaj izveš kaj vse obstaja, na prvem seznamu za polovico prvič slišim-berem ... ampak glede …