Kia in njena krovna skupina Hyundai Motor Group (HMG) sta v zadnjih letih doživeli precej sprememb. Chung, ki je bil na čelu Kie od leta 2005 do 2009, ko je prevzel trenutni položaj podpredsednika HMG, je na nedavnem srečanju z zaposlenimi izrazil skrb avtomobilske industrije glede prevelikih proizvodnih zmogljivosti.
Po vsem svetu letne proizvodne zmogljivosti te dokaj konzervativne industrijske panoge namreč presegajo prodajo za kar 25 milijonov vozil, kar po njegovem mnenju pomeni, da bodo mnogi v težkem boju prihodnje mobilnosti propadli. "Tako pri tem sploh ne gre za proizvodnjo lepih vozil," meni Chung in dodaja: "Zato je za nas pomembno, da strankam poleg vozil ponudimo inovativne storitve in rešitve.”
49-letni Chung, ki je kot edinec tudi edini naslednik večinskega lastnika in direktorja Chung Mong-kooja in vnuk ustanovitelja konglomerata HMG, Chung Ju-yunga, je tudi povedal, da bodo avtomobili predstavljali približno 50 odstotkov portfelja skupine, zasebna zračna plovila približno 30 odstotkov, preostalih 20 odstotkov pa bo predstavljala robotika. To pomeni, da skupina v bližnji prihodnosti ne bo več avtomobilski proizvajalec, temveč ponudnik mobilnostnih storitev (Mobility Service Provider). Zato skupina po njegovem mnenju potrebuje še več drastičnih sprememb, ki se bodo morale odražati skozi boljše rezultate. "Menim, da je učinkovitost najpomembnejši dejavnik dela," je dejal Chung in dodal: "Skupina mora ustvarjati dobiček ob izpolnjevanju številnih obveznosti. Zato moramo biti pri svojem delu učinkoviti in okretni."
Spremembe se bodo zgodile na vseh področjih, Korejci bodo celo opustili predpisani način oblačenja in vpeljavo poenostavljenega plačnega sistema. Vodilni možje HMG so med drugim poenostavili različna poročila, ki so poleg tega postala tudi bolj aktualna. Chung je meddrugim dejal, da sovraženi nepotrebno okrašene predstavitve PowerPoint, ampak želi, da njihovi zaposleni nadaljujejo z enostavnim načinom podajanja informacij.
Temu ki je prevedel tale članek pa slovnica zelo peša.
Naslov je pa precej senzacionalističen. To, da ne bo Kia več delala avtomobilov ne drži, je pa res, da se …