Ljudski avto za nezahtevne množice? Morda pred desetletjem. No, pravzaprav ga tudi danes tako oglašujejo. A z novo generacijo modela i30 zna Hyundai nagovarjati tudi tiste, ki si želijo konkretnega ščepca premium občutka.
Tak vtis je vsaj dajal testni avto z opremo, ki se je ne bi sramovala niti kakšna nemška premium znamka. I30 glede zunanjosti še vedno ostaja na "varni" strani, saj ne vzbuja ravno polemik, če je dizajn morebiti preveč drzen. Nasprotno. Ga pa nekaj vloženega denarja v kromirane obrobe in počrnjene stebričke in zadnji spojler lahko naredi prav uglajeno atraktivnega.
Najbolje opremljen i30 pohvalne ocene niza tudi znotraj - vtis kakovostne izdelave in lične ter predvsem za upravljanje enostavne armaturne plošče najdemo v vseh različicah, medtem ko v najbogatejši opremi impression težko govorimo še o klasičnem ljudskem avtu: delno usnje, osempalčni zaslon na dotik z zelo všečnim in na vse strani povezljivim vmesnikom, panoramsko okno, ki se tudi odpira, LED žarometi, boljši audio zvok, udobnejši sedeži …
Vožnja v kombilimuzinskem i30 je zelo nenaporna in po tej plati zasenči marsikaterega konkurenčnega evropejca. Predvidljiva lega z voljnim nosom in natančen volanski mehanizem ga lahko naredita prav dinamičnega, nekaj slabosti se pokaže le na starejšem asfaltu, kjer prihaja do več tresenja in stresanja, kot bi dovoljevala kakšen VW golf ali seat leon.
1,6-litrski dizel pa ne dosega sposobnosti evropskih dizlov. Najmočnejša izpeljanka trdi, da skladišči 100 kilovatov, a očitno jih nekaj za primer nuje vedno varno čuva v skrivališču. S tistimi, ki jih ima na razpolago, avto ne pospešuje ali pelje nič hitreje, kot to naredi na papirju precej šibkejši VW golf 1,6 TDI. Poraba je zmerna, 5,7 litra bi moralo zadostovati za večino različic vsakodnevnih poti.
Hyundai i30 je razredu in času prav dobro prilagojena kombilimuzina, z dovolj notranjega prostora, da bi moral zadovoljiti tako tipično družino kot poslovnega uporabnika. V najbogatejši opremi pa je zmožen pokazati še precej več, kot smo nedavno pričakovali od delovnih Hyundaijevih vozil. In ta preskok je tisto, kar me pri i30 ne more pustiti hladnega.
Le cena ni več za množice.
Podatki o vozilu (hyundai i30 impression)
Motor: 1.582 cm3, dizel
Moč: 100 kW (136 KM) pri 4.000 vrt/min.
Navor: 280 Nm od 1.500 vrt./min.
Dimenzije (D x Š x V v mm): 4.340 × 1.795 × 1.450, medosna razdalja 2.650
Prtljažnik (v litrih): 395 - 1.301
Poraba na testu: 5,7 litra/100 km (mešani cikel), normni izpust CO2: 102 g/km
Zmogljivosti: 200 km/h, 10,2 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena v evrih: 24.990 (ni upoštevan popust 2.000 evrov)
PLUSI: popestren zunanji videz, veliko opreme, dobra vožnja, občutek kakovosti
MINUSI: "skrivaški" motor.
Dobra novica za vse moje prijatelje. Podjetje, ki ponuja spletno dejavnost na domu... Kmalu po nekaj urah dela lahko zaslužite …