Hondin aktualen bolid formule 1 namreč poganja hibridni pogonski sklop z oznako RA620H, v katerem so 1,6-litrski turbobencinski šestvaljnik združili s sistemom za rekuperacijo energije. Ta namreč energijo zaviranja in izpušnih plinov pretvarja v elektriko, ki avtomobilu s pomočjo elektromotorja zagotavlja dodatno moč med pospeševanji in zmanjša pomanjkljivosti bencinskega motorja zaradi turbo luknje.
Uspešni hibrid
Takšna hibridna enota je Hondinima partnerskima ekipama Aston Martin Red Bull Racing in Scuderia Toro Rosso(oziroma Scuderia AlphaTauri) pomagala do treh zmag in šestih stopničk na dirkah. Med dirkami namreč Hondini inženirji neprestano spreminjajo razmerje med rekuperirano in porabljeno energijo, da pogonu zagotovijo optimalne zmogljivosti. In izkušnje z dirk so izkoristili tudi pri razvoju hibridnih pogonskih sklopov za osebne avtomobile.
Hondino izročilo nastopov na avtomobilskih dirkah sega v leto 1958, leta 1965 pa so prvič zmagali na dirki formule 1. V letih sodelovanja na dirkah formule 1 so osvojili 74 velikih nagrad in šest konstruktorskih naslovov. Sodelovanje na dirkah jim je zagotovilo tudi visoko tehnično ekspertizo, ki jo izkoriščajo tudi pri razvoju osebnih avtomobilov.
Zadnji med njimi je honda jazz, pri katerem hibridni sistem e:HEV rekuperira zavorno energijo in z njo polni baterijo, ta pa pomaga pogonskemu sklopu, ki zagotavlja brezčutno prehajanje med posameznimi komponentami pogona in povečuje njegovo učinkovitost.
Hibridni pogonski sklop, ki so ga Hondini inženirji razvili prav za novi jazz, v bistvu pa gre za pomanjšano različico pogona iz honde CR-V, je sestavljen iz dveh kompaktnih elektromotorjev, 1,5-litrskega bencinskega motorja z dvema odmičnima gredema in variabilnim odpiranjem ventilov i-VTEC, litij-ionske baterije, eCVT prenosa s fiksnim razmerjem in inteligentno kontrolno enoto.
Trije načini vožnje
Pogon neprestano prehaja med tremi načini vožnje. V električnem načinu litij-ionska baterija neposredno napaja elektromotorja, v hibridnem načinu bencinski motor poganja generator, ki z elektriko napaja elektromotorja, v »motornem« načinu pa je bencinski motor neposredno povezan s kolesi in samostojno poganja avtomobil.
Med večino mestnih voženj pogon prehaja med električnim in hibridnim načinom, večina avtocestnih voženj pa poteka v »motornem« načinu, v katerega po potrebi, denimo med hitrimi pospeševanji, posežeta elektromotorja. V hibridnem načinu se del motorne moči porabi tudi za proizvodnjo elektrike, ki ji avtomobil proizvaja tudi z regenerativnim zaviranjem.