Pri Fordu pravijo, da bo nova kombinacija velikega furgona, 10 stopenjskega menjalnika in močnega 126-kilovatnega turbodizelskega štirivaljnika z delovno prostornino dveh litrov pripomogla h gospodarnosti in trdoživosti avtomobila, ki bo lahko med drugim vlekel tudi prikolico z največjo dovoljeno maso 2.800 kilogramov.
Izpostavljajo predvsem aplikacije, kjer samodejni menjalniki pridejo do izraza zaradi preprostosti uporabe in udobja, prav tako pa tudi zaradi možnosti uporabe v težkih vozilih. Gre predvsem za predelane avtomobile za dostavo špecerije, interventna vozila in velike avtodome, prav tako pa tudi 15- in 18-sedežne minibuse, torej za gospodarska in prostočasna vozila z največjo dovoljeno maso nad 3,5 tone, ki jih lahko vozimo z vozniškim izpitom kategorije C.
Bliže optimalnim vrtljajem
Ker ima menjalnik deset prestav, lahko z njim opremljeni transit ves čas deluje bliže optimalnim vrtljajem, zato je bolj gospodaren in se bolj učinkovito in tekoče odziva na voznikove ukaze in spreminjajoče se razmere med vožnjo. Konstruktorji so z računalniškimi simulacijami dosegli, da menjalnik omogoča boljše izkoriščanje navora in moči motorja, zmanjšali pa so tudi izgube zaradi samega delovanja.
Patentirali so tudi dvajset novih tehnologij, med katerimi e tudi posebna hidravlična tekočina CIDAS, ki poveča natančnost sklopke in pospeši čase, ki so potrebni za menjavo prestav, da je menjalnik čim več časa v stiku z motorjem. To tudi pomeni, da vozniki lahko enak učinek dosežejo z manj dodajanja plina. V menjalniku so uporabili olje z nizko viskoznostjo, ki zmanjšuje trenje med gibljivimi deli in njihovo obrabo, zato zahteva manj pogoste menjave in dodatno pripomore h gospodarnosti vožnje.