Hyundai v Slovenijo pripeljal pomembno novost

Foto: Hyundai hyundai i20 Foto: Hyundai hyundai i20 Foto: Hyundai hyundai i20 Foto: Hyundai hyundai i20 Foto: Hyundai hyundai i20 Foto: Hyundai hyundai i20 Foto: Hyundai hyundai i20 Foto: Hyundai hyundai i20 Foto: Hyundai hyundai i20 Foto: Hyundai hyundai i20 Foto: Hyundai hyundai i20 Foto: Hyundai hyundai i20 Foto: Hyundai hyundai i20 Foto: Hyundai hyundai i20 Foto: Hyundai hyundai i20
Slovenski uvoznik Hyundaija je v svojo ponudbo uvrstil novo generacijo mestnega hyundaija i20, ki nastopa tudi z novim oblikovalskim slogom korejske znamke.
Oglej si celoten članek

Tega imenujejo »čutna športnost« (Sensuous Sportiness), izstopa pa predvsem povsem nova oblikovna zasnova zadka z navzdol zavihanimi lučmi, ki so med seboj povezane s trakom iz led svetilk. Spredaj izstopa široka trapezasta maska z navzgor zavihanima žarometoma z obrvmi, ki jih tvorita dnevni luči iz led svetilk, bolj izrazita pa je tudi reža pod masko. Bočna linija je izrazito klinasta, pri Hyundaiju pa izpostavljajo predvsem samosvoj stebriček C.

Novo pri nas Prenovljenega hyundai i30 ni težko prepoznati

Foto: Hyundai hyundai i20

Novi i20, ki so ga postavili na izboljšano različico Hyundaijeve trenutne platforme, je v 24 milimetrov nižji, 30 milimetrov širši in pet milimetrov daljši od predhodnika, 10 milimetrov pa je pridobila tudi medosna razdalja, kar se odraža predvsem na zračnosti kabine in prostornosti predvsem zadnje klopi, saj spredaj tudi do sedaj ni bilo čutiti.  Pri Hyundaiju pravijo, da je z novimi merami i20 dobil tudi bolj športni značaj.

Avto Električni korejec se preriva v ospredje

Prihaja i20 N line

V prostornejši kabini izstopajo novi volanski obroč, digitalni instrumenti in 10,25-palčni za dotik občutljivi zaslon infozabavnega sistema. Oblikovalci so poudarili, da so pri snovanju notranjosti i20 iskali navdih v naravnih oblikah, zato deluje zelo sveže. Boljša je tudi povezljivost, bogat pa je tudi nabor drugih pripomočkov in varnostne opreme.

Foto: Hyundai hyundai i20

Hyundai i20 z osnovnim motorjem je pri nas na voljo za najmanj 12.990 evrov, za osnovni  hyundai i20 s šibkejšim turbobencinskim motorjem pa bo treba odšteti 14.040 evrov.

Spomladi bodo sicer različicam dodali še novi dinamični hyundai i20 N line s še bolj elastičnim turbobencinskim motorjem z značilnim zvokom, boljšo opremo in športnimi dodatki na karoseriji in v notranjosti.

Vse to ima! Povsem novi tucson je razlog, da mora Nemce začeti zelo skrbeti

Foto: Hyundai hyundai i20

V vrhu ponudbe hyundaija i20 v Sloveniji sta dve različici turbobencinskega trivaljnika 1.0 T-GDi z močjo 73,5 ali 88,3 kilovata, ki lahko delujeta tudi v kombinaciji z 48-voltnim blagim hibridom ter 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Osnovno motorizacijo po drugi strani predstavlja 1,2-litrski atmosferski bencinski štirivaljnik z močjo 61,8 kilovata, ki deluje s pomčjo pestopenjskega ročnega menjalnika.

Avto Sveži predstavnik umirajoče avtomobilske vrste

Foto: Hyundai hyundai i20

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.