Tega imenujejo »čutna športnost« (Sensuous Sportiness), izstopa pa predvsem povsem nova oblikovna zasnova zadka z navzdol zavihanimi lučmi, ki so med seboj povezane s trakom iz led svetilk. Spredaj izstopa široka trapezasta maska z navzgor zavihanima žarometoma z obrvmi, ki jih tvorita dnevni luči iz led svetilk, bolj izrazita pa je tudi reža pod masko. Bočna linija je izrazito klinasta, pri Hyundaiju pa izpostavljajo predvsem samosvoj stebriček C.
Novi i20, ki so ga postavili na izboljšano različico Hyundaijeve trenutne platforme, je v 24 milimetrov nižji, 30 milimetrov širši in pet milimetrov daljši od predhodnika, 10 milimetrov pa je pridobila tudi medosna razdalja, kar se odraža predvsem na zračnosti kabine in prostornosti predvsem zadnje klopi, saj spredaj tudi do sedaj ni bilo čutiti. Pri Hyundaiju pravijo, da je z novimi merami i20 dobil tudi bolj športni značaj.
Prihaja i20 N line
V prostornejši kabini izstopajo novi volanski obroč, digitalni instrumenti in 10,25-palčni za dotik občutljivi zaslon infozabavnega sistema. Oblikovalci so poudarili, da so pri snovanju notranjosti i20 iskali navdih v naravnih oblikah, zato deluje zelo sveže. Boljša je tudi povezljivost, bogat pa je tudi nabor drugih pripomočkov in varnostne opreme.
Hyundai i20 z osnovnim motorjem je pri nas na voljo za najmanj 12.990 evrov, za osnovni hyundai i20 s šibkejšim turbobencinskim motorjem pa bo treba odšteti 14.040 evrov.
Spomladi bodo sicer različicam dodali še novi dinamični hyundai i20 N line s še bolj elastičnim turbobencinskim motorjem z značilnim zvokom, boljšo opremo in športnimi dodatki na karoseriji in v notranjosti.
V vrhu ponudbe hyundaija i20 v Sloveniji sta dve različici turbobencinskega trivaljnika 1.0 T-GDi z močjo 73,5 ali 88,3 kilovata, ki lahko delujeta tudi v kombinaciji z 48-voltnim blagim hibridom ter 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Osnovno motorizacijo po drugi strani predstavlja 1,2-litrski atmosferski bencinski štirivaljnik z močjo 61,8 kilovata, ki deluje s pomčjo pestopenjskega ročnega menjalnika.