Koncept G bo inspiracija za prihodnje premium izdelke znamke, pravijo pri Hyundaiju. Nastal je ob pomoči znamkinih oblikovalskih centrov iz vsega sveta, pri čemer so imeli glavno besedo Američani. Seveda pa je tudi nad njimi bedel markantni Peter Schreyer, predsednik Hyundaija in globalni šef dizajna za Hyundai in sestrsko znamko Kio.
"Oblika je naša interpretacija, ki jo Hyundai vdihuje svojim avtom, DNK, ki balansira dizajn in zmogljivosti z idejo, da ti ni treba pretiravati, ko stopaš na polje bleska in luksuza," pravi Schreyer.
Med posebnostmi oblike so dolg motorni pokrov, visoka stranska linija in kupejevsko ukrojena kabina, v kateri pa tudi ni prostora za ekstravagantne rešitve.
Kajpak je koncept poln različnih tehnologij, tako samodejno odpre vrata, če to ukažemo prek aplikacije.
Pod pokrov so avtu vgradili V8 5,0-litrski motor z močjo s 313 kW (425 KM).
mal poglejte kako skropucalo je bil Hyundai coupe v devetdesetih, (vozil se je itak kot lojtrski voz), predno so zaceli …
in ta grdauš naj bi bil premium.....auuuuuu, kak so falili!!!! <br />hyudai pa premium mi nekak ne gre skupaj!!!