Hrvati razkrili pravo ime svojega hiper avtomobila

Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera Foto: Rimac Rimac nevera
Objavljeno je bilo, kako se bo imenoval serijski C_Two.
Oglej si celoten članek

Imenoval se bo rimac nevera. Ime je dobil po nepričakovani in močni sredozemski nevihti, ki se v trenutku pojavi na odprtem morju na Hrvaškem. Rimac nevera je rezultat štirih let razvoja vozila C_Two, ki je z izboljšavami vseh komponent in sistemov zdaj končno predstavljen kot proizvodni model.

Foto: Rimac Rimac nevera

Nevera je bila zasnovan, razvita in izdelana na Hrvaškem, homologirana pa bo za ves svet. Gre za hiper avtomobil, ki ga poganjajo kar štirje elektromotorji s skupno močjo 1914 KM (1.408 kW) in neverjetnih 2360 Nm navora. 

Bomba! Bomba! Hrvat pred prevzemom podjetja Bugatti!

Največja hitrost je 412 km/h, pospešek od 0-100 km/h v 1,85 sekunde, pospešek od 0-402 metrov (četrt milje) v 8,6 sekunde, voznik oznako 300 km/h zagleda v neverjetnih 9,3 sekunde od začetka pospeševanja. To ga uvršča med najhitrejše avtomobile na svetu.
Cena? Dva milijona evrov, proizvodnja pa je omejena na 150 enot. Dobave kupcem se začnejo še letos.

Foto: Rimac Rimac nevera

Nevera je s tem najmočnejši in najhitreje homologiran avtomobil v proizvodnji, ne glede na vrsto pogonskega sklopa. Rimac je model C_Two prvič pokazal na mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi leta 2018. Od takrat so inženirji Rimac Automobile med obsežnim razvojnim programom vozilo izpopolnili na vseh ravneh, da bi ustvarili vrhunsko izkušnjo vožnje z električnimi hiper avtomobili. Večina ključnih komponent nevere je bila razvita na sedežu podjetja Rimac na Hrvaškem, vsi sistemi pa so bili izboljšani in nadgrajeni v primerjavi s prvimi prototipi.

Foto: Rimac Rimac nevera

Avto Hrvaški Rimac je za Volkswagen bolj pomemben od Bugattija

Pri podjetju izpostavljajo, da je samonosna šasija iz ogljikovih vlaken njihov lastni proizvod in hkrati največji karbonski element izdelan v avtomobilski industriji do zdaj z vgrajenimi pregradami in pogonom. Šasija tehta manj kot 200 kilogramov. Rimac nevera ima štiri posamezne električne motorje, s katerimi upravlja Rimac All-Wheel Torque Vectoring, ki razporeja navor na posamezno kolo. Navor preverja 100-krat na sekundo in pogonsko moč hipno in sorazmerno prestavlja z enega na tisto gnano kolo, ki je v nekem trenutku manj obremenjeno.

Foto: Rimac Rimac nevera

Uporabili so tudi Torque Vectoring System, ki pogonsko moč hipno in sorazmerno prestavlja z enega na tisto gnano kolo, ki je v nekem trenutku manj obremenjeno.

Avto Pri nas prepiri glede taksi prevozov, Zagreb pa bi uvedel revolucijo

1. Elektrike dovolj za izvoz

Da bi avtomobil razvil 1914 konjskih moči in pospešil na več kot 400 km/h, je potrebna velika količina elektrike. Baterija ima kapaciteto 120 KW/h. To je toliko električne energije, da bi lahko zgradbo z 10 stanovanji z elektriko oskrbovali 24 ur. Rimac nevera energijo porabi v nekaj urah.

Foto: Rimac Rimac nevera

Nico v C_two Nico Rosberg prestrašil Rimca v njegovem lastnem avtu

2. Zbirka podatkov

Rimac nevera je avtomobil, ki kipi od sofisticiranih tehnologij. Ima osem kamer, šest radarjev, dvanajst ultrazvočnih senzorjev, laserski čitalnik in vso drugo tehnologijo, ki v eni uri "prežveči" za 8 terabajtov podatkov. Da bi shranili vse te podatke, bi potrebovali osem povprečnih računalnikov.

Foto: Rimac Rimac nevera

3. Superračunalnik

Da bi lahko vozil samostojno, pri podjetju razvijajo umetno inteligenco. Vozilo prepoznava voznikov obraz in njegovo razpoloženje. Ima procesorsko moč 22 MacBookov Pro, prenosnega računalnika, ki je trenutno med najbolj zmogljivimi na svetu.
IFT daje večji navor zadnjim kolesom, da poudari vodljivost in zadrži avtomobil v nadzorovanem zamahu.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 5

  • 19:43 2. Junij 2021.

    Vizualno nič posebnega! Že videno!

  • 15:24 2. Junij 2021.

    Začnite delati doma. To je tisto, kar sem finančno najbolj nagrajeval. V petek sem po zaslužku 44.789 ameriških dolarjev prejšnji …

  • 11:56 2. Junij 2021.

    Spredaj mi ima malo starinski dizajn, drugače pa vrh avtomobilizma. Rimac je dokazal, da ni samo muha enodnevnica že pred …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.